1/2/13

Και το φεγγάρι ματώνει...‏

Το φεγγάρι απόψε είναι μόνο του στον ουρανό...
Ούτε ένα άστρο δεν είναι δίπλα του για να του χαρίσει το φως και την συντροφιά του...
Το μυαλό μου περιπλανιέται στα σκοτεινά σοκάκια της νύχτας καθώς αναρωτιέμαι το  γιατί...
Γιατί το φεγγάρι να εξακολουθεί να θέλει τον ουρανό...
Γιατί να εξακολουθεί να αφηνει να το αγκαλιάζει αυτός που το προδίδει κάθε χάραμα...
Να ξέρεις οτι το φεγγάρι πονάει...
Εκείνες τις νύχτες που σου χαρίζει το τέλειο ερωτικό φόντο κόβεται στην μέση και κρύβει επιμελώς τα σημάδια του...
Και όταν ο ήλιος ανατείλει καίει την σάρκα του και το στέλνει να κρυφτεί τραυματισμένο...
Εκεί,μέσα στο μικρο σκοτεινό του καταφύγιο γλύφει τις πληγές του να επουλωθούν για να είναι έτοιμο για το επόμενο μακελειό...

Το φεγγάρι απόψε είναι μόνο του στον ουρανό...
Και η μοναξιά του γεμίζει τον αγέρα φόβο και δάκρυα...
Φόβο για τις μοναχικές ψυχές...
Φόβο για την αιωνιότητα...
Κάθε νύχτα το φεγγάρι γέρνει από τις  προσευχές που κρέμονται επάνω του...
Και εκείνο δεν ξέρει αν υπάρχει κάποιος που να μπορεί να εισακούσει την δικιά του...
Και εγώ εδώ κάτω μικρός αδύναμος θνητός...
Ανίκανος να κάνω τον πόνο του να απαλύνει...
Εσύ όμως που με ακούς και είσαι νεράιδα,αερικό,μάγισσα..
Σε παρακαλώ βοήθησε το...
Δωστου μια αγάπη χωρίς αμφιβολίες ...
Δωστου ένα λόγο,μια αιτία να μπορεί να υπομένει τον πόνο...
Κανε ένα αστέρι να θέλει να μοιραστούν το ίδιο κομμάτι ουρανού...
Καν το να λάμπει ολόγιομο από την χαρά του...

Ξέρω ότι η παράκληση μου αυτή παράλογη μοιαζει...
Ποιος είμαι εγώ που θέλω να σε πείσω να σώσεις το φεγγάρι...
Ένας ανόητος ονειροπλοος είμαι...
Που απλά ξέρω ότι κάποιες νύχτες και το φεγγάρι ματώνει...
Εκείνες τις νύχτες πονάω και εγώ γιατί είναι διάφανο...
Και όταν το κοιτώ, μέσα του βλέπω την ψυχή μου...

8 σχόλια:

Λιακάδα ☼ είπε...

Πολύ όμορφο...
Καιρό είχα να σε "ακούσω" είχα μπει πριν κάτι μήνες και ήμουν κλειδωμένη απέξω ένας θεός ξέρει γιατί...
Καλό μήνα να έχουμε! :)

Ginny είπε...

Καλησπέρες!!
Αγαπώ την όμορφη λυρικότητα που ρέει σε όλα σου τα κείμενα/ποιήματα!
Φιλιά!

P.S. Εξαιρετικές μουσικές επιλογές!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Το φεγγάρι ποτέ δεν είναι μόνο του Ιανε,έχει εμάς που τόσο με θαυμασμό και λαχτάρα το κοιτάζουμε έχοντας στο μυαλό, η αγκαλιά τον έρωτά μας..
καλό μήνα

Βιβη είπε...

Κάθε νύχτα το φεγγάρι γέρνει από τις προσευχές που κρέμονται επάνω του...
Και εκείνο δεν ξέρει αν υπάρχει κάποιος που να μπορεί να εισακούσει την δικιά του..
Όλοι έχουμε αποθέσει προσευχές κι όνειρα στο φεγγάρι....Τι όμορφο και ονειρικό κείμενο... Λυρικότατο...και η συνοδεία,μουσική και φωτογραφική, τέλεια...Καλησπέρα Ιανέ μου!!

Ianos είπε...

ΛΙΑΚΑΔΑ...
Σε ευχαριστώ πολυ πολυ!!! :)
Κλειδωμένη απέξω απο τον Ιανό εσυ ποτέ...
Η πόρτα του Ιανου είναι πάντα ξεκλείδωτη για σένα!!! :)
Καλό μήνα και σε σένα καλη μου!!! :)

Ianos είπε...

Ginny...
Ευχαριστω κοριτσάκι μου,και εσυ ξερεις οτι αγαπω τα δικο σου τροπο γραφης!!! :)
Χαιρομαι που σου αρεσουν ειδικα το Spectrum ειναι το κόλλημα μου αυτο τον καιρο!!! Πολλα φιλια!!! :)

Ianos είπε...

ΦΟΥΛΗ...
Μακαρι Φουλη μου η απο μακρια σκεψη μας να του φτανει...
Μακαρι! ;)
Καλο μηνα γλυκια μου!!!

Ianos είπε...

Βιβη...
Ευχαριστωωωωωω πολυυυυυυυ!!! Χαιρομαι που σου αρεσε!!! :)