3/6/09

Kαι αμα τα παρω...


Και μια που ειμαστε αυτο το καιρο ολοι σε προεκλογικο κλιμα
και αφου με την προηγουμενη αναρτηση μου στεναχωρησα το μπαλονι μου
και τζατζαριστικαμε λιγο που λεει και αυτη ,σημερα θα το παω πιο ομορφα και πιο μουσικα...
Αυτο τον καιρο λοιπον την αποψη μου για την πολιτικη κατασταση την περιγραφουν με τον καλυτερο τροπο τα Κιτρινα ποδηλατα...
Και επειδη τα πολλα λογια ειναι φτωχεια και εγω συνηθως μιλαω πολυ αρα μαλλον για αυτο δεν προκειται να γινω ποτε πλουσιος
σας το παραθετω χωρις να πω τιποτα αλλο ...

Θα παρω φορα ...

Γίναμε σκλάβοι δέκα τυπάκων
που τον πλανήτη τον κρεμάνε σαν μπρελόκ
θερίζουν πλούτη και σπέρνουν πείνα
θέλουν να δουν να φτύνουμε αίμα στη ρουτίνα
νοιάζονται τόσο για τα παιδιά σου
τους ψηφοφόρους που ’χεις μέσα στην κοιλιά σου
θα τους σπουδάσουν, δουλειά να πιάσουν
και με ρουσφέτια υποκλίσεις να χορτάσουν.

Μα εγώ θα ζήσω μέσα στη μέρα
θέλω τα χέρια να σηκώνω στον αέρα
θέλω τον ήλιο και οξυγόνο
κι αυτό το μέλλον με ελπίδα ν’ ανταμώνω
θέλω οξυγόνο, θέλω να ζήσω, θέλω να ζήσω, θέλω να ζήσω.

Κι άμα τα πάρω, θα πάρω φόρα
θα σας ρημάξω στις κλοτσιές στην ανηφόρα
άμα τα πάρω, δε θα μπορέσουν
δυο διμοιρίες από Μ.Α.Τ. να με βολέψουν
κι έτσι πλανιέμαι, έτσι ξεχνιέμαι
κρύβομαι μέσα μου και κάνω πανικό
έτσι πλανιέμαι, έτσι ξεχνιέμαι
τη φαντασία μου χορεύω στο κενό.

Αξιοπρέπεια κι αρχές λείπουν ταξίδι
και την καρδιά μας που διψά ποτίζουν ξίδι
ματαιόδοξοι μασόνοι κυβερνάνε ρε
μα οι μεγάλοι χορηγοί που πολύ μας αγαπάνε
θα μας γλιτώσουν, είναι σπουδαίοι
θα μας αφήσουν να ρημάξουμε στα βράχια τελευταίοι
δημοκρατία κι αξιοκρατία
πλέον πωλούνται σε πανέρια σ’ ευκαιρία
μα εμείς πονάμε αυτό τον τόπο
σφίγγουμε δόντια και λουριά για την Ελλάδα, ρε γαμώ το
νομίζουνε ποτέ δε θα μιλάμε,
όμως τα πρόβατα τους λύκους θα τους φάνε.

Γι’ αυτό θα ζήσω μέσα στη μέρα
θέλω τα χέρια να σηκώνω στον αέρα
θέλω τον ήλιο και οξυγόνο
κι αυτό το μέλλον με ελπίδα ν’ ανταμώνω
αχ Ελλάδα, σ’ αγαπώ και βαθιά σ’ ευχαριστώ
που με έμαθες ποτέ να μην κωλώνω.

Στίχοι: Κίτρινα Ποδήλατα
Μουσική: Κίτρινα Ποδήλατα
Πρώτη εκτέλεση: Κίτρινα Ποδήλατα

8 σχόλια:

κόκκινο μπαλόνι είπε...

έλα ρε που με στεναχώρησες...
Στεναχωριέται ρε έτσι εύκολα το μπαλόνι;;;
Κοκκινίζει από νευράκια, παίρνει ανάσες, ηρεμεί και...ξανά προς τη δόξα τραβά!!!!!
άντε...
"νομίζουνε ποτέ δε θα μιλάμε,
όμως τα πρόβατα τους λύκους θα τους φάνε."
φιλιά
υ.γ. μπεεεε ρεεεεεεεεεε

ΦΟΥΛΗ είπε...

Άντε να τελειώσει και αυτό να μπούμε στους ρυθμούς μας.....
Καλό βράδυ.....

Ianos είπε...

μπαλονι μου...
πως κοκκινηζεις αφου εισαι ηδη κοκκινο???
Φιλια..
:-))))

Ianos είπε...

Φουλη...
Κουραγιο 3 μερουλες ακομα και μετα θα ειναι σαν να μην εγιναν...
Καλησπερες και καλες βουτιες.
Κανε και καμια για μενα...

She είπε...

Καλησπέρες,

Μετά τις 3 μερούλες θα μας ζαλίζουν τα κανάλια άλλες 13 σχετικά με τα αποτελέσματα!

Κουράγιο προβλέπεται ότι θα κάνουμε για πολύ καιρό ακόμη...

Καληνύχτες!

Ianos είπε...

Anasa
Καλως ορισες...
Εγω μετα τις εκλογες θα χρησιμοποιησω την ευεργετικη χρηση του zapping και το φανταστικο κοσμο του DVD...
Και αστους να αναλυουν...
Πολλες καλημερες...

kapote-sth-bg είπε...

όταν η ασθένεια δεν θεραπεύεται, αφήνεις τον ασθενή να πεθάνει.

απο την άλλη, (δεν είμαι ο καταλληλότερος να το πεί , αλλά το τολάω)η παιδεία αλλάζει τα πράγματα και θέλει χρόνο και κόπο προσωπικό. η παιδεία ευρύτερα όχι το σχολείο.

κάποτε έλεγα , ότι οι μεγάλες αλλαγές έρχονται με τις μεγάλες επαναστάσεις.
και εγώ νευρίαζα και έλεγα πάνω τους , στο σύστημα και στους φρουρούς του.

αυτή η επανάσταση που θα αλλάξει τον κόσμο θα είναι πολιτισμική. και είναι δική μας.
η δική σου, η δική μου, η δική της.....

οι προσωπικές μας επαναστάσεις

καλημέρες

Ianos είπε...

Kapote sth bg...
Ως προς τον ασθενη μαζι σου και εγω...
Ως προς την επανασταση και τους αγωνες και εγω ακριβως τα ιδια ελεγα αλλα σε καποια στιγμη απλα ειδα οτι η ο αγωνας ειναι ανισος η εγω δεν εχω πολυ υπομονη και αντοχες...
Απλα βλεπω την νεα γενια να μην εχει ορεξη ουτε να αντιδρασει ουτε να αλλαξει τιποτα.
Με εξαιρεση το Δεκεμβρη που θρηνησαμε θυμα ...
Τους τρομαξε το χυμενο αιμα και αντιδρασανε...
κανονικα επρεπε να εχουν αντοδρασει πολυ πριν..
Και σαν γενια ειναι πολυ πιο εξυπνη απο την δικη μας και χει και τα εφοδια και την τεχνογνωσια να αλλαξει πραγματα.
Θεληση δεν βλεπω...
Στη προηγουμενη αναρτηση αυτο ακριβως λεω και εγω στους αυτοπροσδιορισμενους επαναστατες
οτι ολοι μας απο την πλευρα μας και κανοντας μικρες επαναστασεις θα κλονισουμε το συστημα και κανενας δεν εχει την αποκλειστικοτιτα της αντιδρασης...
Αν και πιστευω οτι τελικα θα γινει η θεωρια του ωριμου φρουτου , το συστημα θα σαπισει ,θα πεσει και θα αλλαξει...
Πολλες καλημερες...