30/4/10

Ιδιαζόντως...



Αγαπάω πολύ τους στίχους των τραγουδιών ...
Αδυνατώ να ακούσω ενα τραγούδι αν δεν μου αρέσει η δεν μου λέει κάτι ο στίχος του...
Είναι και αυτή μια απο τις αρκετές παραξενιές μου....
Είχα ανά καιρούς πολλές φόρες ψάξει να βρω πιο τραγούδι με περιγράφει καλύτερα σαν άνθρωπο ...
Πολλές φόρες το έψαξα με ελπίδα σε ιδιαίτερα στιχάκια ποιητών αλλα δυστυχώς πάντα κάτι έλειπε...
Θύμωνα που δεν έβρισκα τον αντικατοπτρισμό μου στα μεγάλα ...
Άλλα ευτυχώς για μένα δεν τον έβρισκα ούτε και στα μικρά...
Σκέφτηκα τοτε οτι ίσως άπλα εχω μια στρεβλή εικόνα για τον εαυτό μου που δεν ανταποκρίνεται σε καμιά πραγματικότητα και γιαυτό δεν εχει αποτυπωθεί από κανένα στιχουργό...
Ετσι και αλλιώς πάντα μια κατάρα και μια τάση απομόνωσης την ένιωθα πάντα να στριφογυρνάει πάνω απο το κεφάλι μου...
Γιατι σε αυτο τον τομέα να ειναι διαφορετικά;
Μέχρι που μια μέρα άκουσα αυτο το τραγούδι...
Ηταν σαν κάποιος να με περιέγραφε και μάλιστα με εναν ιδιαίτερα σαρκαστικό τρόπο...
Τον τροπο που μου αρέσει δηλαδη...
Η έκπληξη μου έγινε ακόμα πιο μεγάλη όταν κατάλαβα οτι ο στιχουργός που με περιέγραφε με τόσο εύστοχο τρόπο ηταν η Ελένη Ραντου...
Ιδιαζόντως τελικά...
Αυτό ήταν είναι και θα είναι το τραγούδι που περιγράφει καλύτερα την ψυχοσύνθεση μου...
Τώρα που ξερετε το μικρο αυτο μυστικό ελπίζω να μην με κακοχαρακτηρισετε η αλλάξει η γνώμη σας για μένα ... :)
Είμαι βέβαιος όμως οτι ολοι σας έχετε ενα τραγούδι που αισθάνεστε ότι είναι σαν να γράφτηκε για εσας ...
Για πείτε το να το μάθουμε και εμείς...


Ιδιαζόντως...


Ιδιαζόντως ευφυής και τρυφερός σαν εραστής
στα λάθη πάντα συνεπής, ο πιο καλός ο μαθητής.

Κοινωνικά διαπρεπής, στον πειρασμό επιρρεπής
με σιγουριά ανασφαλής, ένας νορμάλ σχιζοφρενής.
Ιδιαζόντως ευφυής και μανιώδης στοχαστής
μιας υψηλής αισθητικής, Πειραϊκής-Πατραϊκής.
Βαθύτατα εσωστρεφής, γεμάτος ίχνη ενοχής
μες στην χαρά μου δυστυχής, κομπλεξικός εκ γενετής.

Γι' αυτό και εσύ παράτα με, κολύμπα να σωθείς
παίξε σε κάτι σίγουρο, να αποκατασταθείς.

Γι' αυτό και εσύ παράτα με, κολύμπα να σωθώ
γιατί είμαι είδος σπάνιο, μην εξαφανιστώ.

Ιδιαζόντως ευφυής, κι ιδεολόγος παρακμής
περήφανα εγωιστής, στο κάτω-κάτω της γραφής
ιδιαζόντως ευφυής και εραστής περιωπής
με επιδόσεις αντοχής, άντε μετά ν' αντισταθείς.

Ιδιαζόντως ευφυής, μάλλον σπουδαίος γόνος.
Ιδιαζόντως πληκτικός, ιδιαζόντως μόνος.

Στίχοι: Ελένη Ράντου
Μουσική: Βασίλης Παπακωνσταντίνου

10 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ιδιαζόντως ευφυής, μάλλον σπουδαίος γόνος.
Ιδιαζόντως πληκτικός, ιδιαζόντως μόνος.
Όχι δεν αλλάζω ιδέα για σενα!!!
τρελή είμαι να μου ζητάς πίσω τα λεφτά του διαρκείας!!! καλοί οι στίχοι καλημέρα σου...

nina είπε...

:) Καλημέρα!!

εγώ πάλι τι να πω που σχεδόν σε κάθε τραγούδι βρίσκω και κάτι απο εμένα και κάθε λίγο έχω και ένα διαφορετικό τραγούδι που με εκφράζει;
Να για παράδειγμα αυτές τις μέρες το τραγούδι που με εκφράζει θα δεις τους στίχους του στο μπλογκ μου.
Μιλάω με τραγούδια, ποτε δικά μου και πότε με άλλων...

Σταλαγματιά είπε...

ιδιαζόντως μόνος......

Λατρεύω τον Βασίλη και όταν ερμηνεύει τέτοια κομμάτια με αποτελειώνει :))


Φιλί

Ianos είπε...

Φουλη μου...
Εσενα το διαρκειας δεν προκειται να στο ζητησω πισω ποτε...
Φιλια και καλο μηνα!

Ianos είπε...

Νινα ...
Aυτο μιλημα με τα τραγουδια το κανω και εγω...
Ενταξει αναλογα με την διαθεση αλλαζει και το τραγουδι απλα λεω αν καποιο να περιγραφει εσενα σαν ανθρωπο...Θα περασω να ελεγξω το τραγουδι στο μπλογκ σου... ;)καλο μηνα...

Ianos είπε...

Σταλαγματια...
Και εγω λατρευω τον Βασιλη και ειδικα οταν ακουω το πριν το τελος γινομαι κομματια...

Καιομως ιδιαζοντως μονος...
Καλο μηνα μεγαλο φιλι...

D.Angel είπε...

I m backkkkk
Καλό μήναααα
Σμουατς

Ianos είπε...

D.Angel...
Γυριιιιιιιιισατε;;;;
Καλο μηνα!!!Φιλια!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:))))

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΙΛΑΕΙ ΠΙΟ ΒΑΘΕΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ.

Ianos είπε...

Skroytzako....
Καλο μηνα αγορι μου να περνας υπεροχα... :)