6/5/10

Πύρινος εξαγνισμός...



Καθίσαμε κυκλικά γύρω από την φωτιά ...
Μας είχαν πει ότι ο καθένας όταν ερχόταν η σειρά του έκοβε ένα άχρηστο κομμάτι του εαυτού του και θα το πέταγε μέσα της...
"Ποιο είναι το άχρηστο κομμάτι; Πως θα το καταλάβουμε ;"ρωτούσαν οι παρευρισκόμενοι τον σοφό...
"Άχρηστο κομμάτι του εαυτού σας είναι αυτό που κάνει τους άλλους δυστυχισμένους.Ψάξτε μέσα σας και θα το βρείτε..."
Η ιεροτελεστία ξεκίνησε...
Με την σειρά ένας ένας πήγαινε στην φωτιά και πέταγε το άχρηστο κομμάτι του που προξενούσε στους άλλους πόνο...
Ένας πέταξε την περηφάνια του ,άλλος την ζήλια του,άλλος έκοψε το κομμάτι του εγωισμού του ...
Υπήρχε και ένας που πέταξε μέσα της την ανεμελια του...
Ένας ένας όλοι έβρισκαν το σωστό κομμάτι και το έκαιγαν...
Και όλοι μετά είχαν μια έκφραση χαράς και ανακούφισης ...

Όταν ήρθε η δική μου σειρά ήταν τόσα πολλά κομμάτια μου που έχουν πει οι άνθρωποι που με (αγάπησαν)ότι τους κάνουν κακό η οτι τους πονάνε που δεν ήξερα ποιο να πρωτο διαλέξω...
Κοντοστάθηκα λίγο ,χαμογέλασα και έπεσα ολόκληρος μέσα στην φωτιά...
Είναι μερικά πράγματα που πρέπει να καίγονται ατόφια...
Πύρινος εξαγνισμός...

14 σχόλια:

Λερναία Υδρα είπε...

Πρεπει να φουντωσε πολυ η φωτια όταν επεσες μέσα..Ελπίζω να μην χάσατε τον ελεγχο και κάψατε κι "αθώους"

Να προσεχεις τις παρέες σου, νομιζω σε παρασερνουν.
Φιλια

Ianos είπε...

Λερναία μου...
Κοιτά να δεις σαν κούτσουρο ποιότητας που είμαι μια φούντωση την πηρε...
Όχι η τοποθεσία είναι ερημική και οι "αθώοι" είναι στην ασφάλεια τους...
Εμείς οι ένοχοι είμαστε μόνο εκεί!
Εχω εσένα όταν με παρασύρουν να με επαναφερεις στην ταξη! χιχιχι!
Πολλά Φίλια!!!

Λερναία Υδρα είπε...

Έχεις ακούσει ότι μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά?? Θέλει προσοχή ειδικά με τα κούτσουρα που σκάνε και πετάγονται κάφτρες... Τα κλωναράκια αρπαζουν εύκολα...Ακόμα και στις ερημιές

Εγώ σε επαναφέρω??μεγάλη μου τιμή. Κάτσε να πάρω το χαλινάρι, έχεις ξεμακρύνει προ πολλου (είδες που το βρήκα)

ΥΓ. Οτι άφησα πρώτη σχόλιο δεν θα το σχολιάσεις??

Ianos είπε...

Λερναία....
Θα έχουμε κάνει αποψίλωση πρώτα...Όποτε δεν πιστεύω ότι θα έχουμε ατυχήματα...
Δικιά μου η τιμή...
ΜΗν τραβάς καλέ δυνατά γυρνάω... ;)
Φιλιαααααααααααααα....
Υ.Γ. 1 Δεν είναι προ πολλού χιχιχι(καλά είναι δυνατόν να μην το βρίσκεις?)
Υ.Γ.2 Κάτι τέτοιες στιγμές που σχολιάζεις δεύτερη φορά σερί και μάλιστα πρώτη είναι ιερές!!! Δεν μιλάω ...Μονό χαμογελάω...

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μια φούντωση μια φλόγα λοιπόν!!!!
Εγώ τι να πετούσα τώρα στη φωτιά;
μήπως τα κρύο χιούμορ μου; η μήπως το
λαπ τοπ;
Καλημέρα Ιανε.....φιλιά....

D.Angel είπε...

Ααααα εσύ είσαι ο πυρομανής τελικά!!!
Για μαζέψου λίγο! Αντε μην τα πάρω!
Σμουατςςςςς

Ianos είπε...

φουλη...
Εσυ να μην πεταξεις τιποτα καλη μου...
Εισαι μια χαρα λεμε...καλο βραδυ...Φιλια!!! :)

Ianos είπε...

D.Angel....
Εγω ειμαι το ομολογω...
Μαζεεεεεεεεεεεεεεευτηηηηηηκαααααα....
Αμα τα παρεις μην τα πας μακρια και δεν τα βρισκουμε μετα! χιχιχι...
Μεγαλο Σμουατςςςςςςςς.... :)

Βιβη είπε...

Mηπως λέω μήπως να ακούσεις αυτούς που σε αγαπάνε χωρίς εισαγωγικά και να μην πέσεις πουθενά;
Εσύ δεν είσαι αυτός που λέει στους άλλους συχνά την παροιμία "Αν ο Θεός άκουγε τα κοράκια θα είχαν ψοφήσει όλα τα γαϊδούρια;"
Ε καντην και εσύ πράξη...Φιλιά.

zoyzoy είπε...

Και'γω αυτή τη λύση θα'βρισκα να γινόμουν στάχτη καλύτερα!
Νιώθεις απαίσια όταν είσαι η αιτία για τον πόνο άλλων!!
Αν όντως υπάρχει εξαγνισμός!!

Καλό ΣΒΚ να'χεις!!

Ianos είπε...

Βιβη...
Τους ακουω βρε...
Απλα μερικες φορες οι αλλοι ειναι τοσο πειστικοι που μπερδευομαι...χεχε
Να υποθεσω οτι στην παροιμια ειμαι το γαιδουρι?
Υπεροχααααα !!!!χαχαχα!!! Αντε φιλιααα!!!

Ianos είπε...

ζουζου...
Εγω παντως δςν ειμαι και τοσο σιγουρος αν ακομα και αυτο θα τους ικανοποιησει...
ο εξαγνισμος και ο τροπος επιτευξης του πιστευω οτι ειναι καθαρα προσωπικη υποθεση του καθενος...
Καλο βραδυ! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ:))))))

Ianos είπε...

Σκρουτζακο...
Καλη εβδομαδα,το χαμογελο ειναι οπλο απεναντι στην μιζερια που μας επιβαλλουν.. :)