7/12/10

Like and dislike game...


Με κάλεσε η συνοδοιπόρος μου η Νατάσα σε bloggoπαιχνιδο...
Να πω πέντε πράγματα που μου αρέσουν και πέντε που δεν μου αρέσουν στο χώρο της bloggoσφαιρας...
Δεν μπορώ και δεν θέλω να της χαλάσω το χατίρι όποτε ορίστε:

Μου αρέσει:

1)Που αισθάνομαι ότι ανήκω σε μια πολύ μεγάλη οικογένεια ,που ακόμα και ας μην γνωρίζω όλα της τα μέλη προσωπικά νιώθω μια απέραντη ζεστασιά και ότι έχω ανθρώπους έτοιμους να με στηρίξουν και να με βοηθήσουν ανά πάσα στιγμή...

2)Όταν συσπειρωνόμαστε για όμορφους και τόσο ανθρώπινους σκοπούς αγάπης( για τα παιδιά των φυλακισμένων γυναικών,για το Μαρακι κλπ)...Νιώθω ότι μπορούμε αυτές τις στιγμές να κάνουμε μεγαλα πράγματα...

3)Λατρεύω να διαβάζω έξυπνες ιδέες και όνειρα ζωής (Φιλαράκι Ευρυνοε κυρίως για σένα το λέω αυτό.. :) )

4)Ότι αισθάνομαι σαν να έχω ένα ανοιχτό λογαριασμό ψυχής που μπορώ να κάνω κατάθεση όποτε νιώθω την ανάγκη να με πλημμυρίζει...

5)Ότι όπως ο καθένας μπορεί να κάνει ανάληψη από τον δικό μου λογαριασμό ψυχής έτσι μπορώ και εγώ να το κάνω από τους αντίστοιχους λογαριασμούς ψυχής των συνοδοιπόρων μου...(πολύτιμο ψύχω πάρε-δώσε)


Πριν γράψω τι δεν μου αρέσει θέλω να πω ότι όταν μπαίνω σε ένα blog αισθάνομαι σαν να μπαίνω στο σπίτι κάποιου ως φιλοξενούμενος...Όποτε φροντίζω πάντα να σέβομαι απόλυτα τον άνθρωπο που με φιλοξενεί έστω για λίγα λεπτά...

Δεν μου αρέσει:

1) H Αγένεια και η κακή πρoαιρεση...

2) Οι διαφημίσεις που πετάγονται απότομα προτρέποντας με να κάνω κλικ σε κάποιο σύνδεσμο...

3)Τους περίπου και τους δήθεν...

4)Τους διαφημιστές Viagrα που μπαίνουν σε παλιότερες αναρτήσεις και αφήνουν μανιωδώς την διαφήμιση τους ως σχόλιο!!!! Έλεος πια....

5)Το να βλέπω ένα blogger να αλλάζει τον τρόπο γραφής του η την βάση της θεματολογίας του για να γίνει πιο αρεστός και να προσελκύσει περισσότερους αναγνώστες!

Αυτό λοιπόν από έμενα και τα παιδάκια που καλώ να παίξουν είναι....

Φουλη,new girl on the blog, vangel greko,porcupine ,zoyzoy και το dreameraki αν προλαβαίνει....

25 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

..χμ...χμ..
(..ίσως όχι σύντομα, αλλά θα το κάνω για χάρη σου!)

Καλημέρα!
:-)

(..έβαλες το δωράκι μου στο μπλογκ σου!! Ευχαριστώ!)

Υ.Γ.: υπέροχο το τραγούδι των Placebo!

Vangel Greko είπε...

80 άτομα στην παρακολούθηση και αρκετοί άλλοι μέσω φατσοβιβλίου και επέλεξες 5...

Ανάμεσα τους & εγώ...

Με ξάφνιασες & είναι τιμή μου...

Χατίρι δε χαλάω ποτέ οπότε ετοιμάσου!!

Μια επισήμανση μόνο για την ανάρτηση σου!!

"(πολύτιμο ψύχω πάρε-δώσε)"

στη ψυχή και στα συναισθήματα δεν έχεις "πάρε-δώσε" αλλά "δώσε-πάρε" γιατί η ψυχή δεν αγοράζεται με χρήματα αλλά μόνο με αληθινά αισθήματα...

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς τη γλίτωσα!Χα χα χα χα
Πολύ καλό παιχνιδάκι και πολύ όμορφες οι απαντήσεις!Φιλιά πολλά κ καλή εβδομάδααααααααα

Σμουατςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς
D.Angel

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ιανε,καλααααα οκ...
μου αρέσουν
1)τα μπλοκοδώρα που έχω λάβει κατά καιρούς,(δώρα όχι βραβεία ξεκαθαρίζω)
2)το μπλόκιν ,και να σχολιάζω σε αγαπημένα μου μπλοκ...
3)να μιλάω με φίλους στο μσν
4)να παρακολουθώ ράδιο εκπομπές, και να γινετε το ανάλογο τζέρτζελο στο τσατ...
5)έχω γνωρίσει 5-6 εξαιρετικά άτομα από εδώ,και τους θεωρώ φίλους..

τι δεν μου αρέσει!!
1)τα σχόλια με σεξουαλικά υπονοούμενα, που καταντούν χυδαία..
2)τα ανώνυμα σχόλια που βγάζουν όλη την κακιά τους...
3)το φεισ μπουκ...
4)τα μπλοκ με σεξιστικές αναρτήσεις και φώτο...
5)τα βραβεία που σε υποχρεώνουν να τα δώσεις ντε και καλά σε άλλα τόσα άτομα....
Για πες,ευχαριστήθηκες τώρα;;
Καλησπέρα...

Dreameraki είπε...

Καλέ πώς δε προλαβαίνω!!Αφού ξέρεις πρώτη είμαι για τέτοια!!
Ερώτηση,αναφερόμαστε σε διαδικτυακά μου αρέσει-δεν μου αρέσει;;
Για να ξέρω τι να πω για!

Vangel Greko είπε...

"Να πεις πέντε πράγματα που σου αρέσουν και πέντε που δεν σου αρέσουν στο χώρο της bloggoσφαιρας"

Αυτό αναφέρει το παιχνίδι dreamer!!

zoyzoy είπε...

Κάπου έπεσε το μάτι μου σ'αυτό το παιχνίδι στην μπλογκόσφαιρα και το προσπέρασα και να που μου'σκασε από αλλού.

Θα σε τιμήσω στο μπλόγκ με ανάλογη ανάρτηση ευχαριστώ που μ'επέλεξες.

Ο τρόπος που προσέγγισες τα θετικά είναι μοναδικός:))

Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!!

ria είπε...

μου αρεσε η έκφραση κατάθεση ψυχής...

κάπως έτσι νιώθω και εγώ και σε καταλαβαίνω.

καλό βράδυ.

~reflection~ είπε...

εεεεεεε

εκτος τις γλύκες κάποιος πρέπει να κάνει και το Δικηγόρο του Διαβόλου....

{αντεχω}

Χρησιμοποιώ τεκμήριο το σχόλιο που έκανε η ΦΟΥΛΗ


ουπς ,σε λάθος μπλοκ μπήκα!!
και τσοντοανάρτηση?...
καλημέρα Ιανε τρομερά αισθησιακή και ρομαντική ανάρτηση...
Πάντα τέτοιες βραδείες εύχομαι με πάθος και αγάπη,τι πιο όμορφο?...


Και αναρωτιέμαι:
Μα ποιος αλλάζει τον τρόπο γραφής του?.... μα ποιος?....



Πάντως από το"κλείσιμο" του σχολίου φαίνεται ξεκάθαρα πως ο σκοπός επιτεύχθη...

Εγινες περισσοτερο...αρεστος!.....

;-)))

dislike yourself?....
power!!!!!

Ianos είπε...

new-girl-on-the-blog...
Θα περιμένω!!!μεγάλη η χάρη μου δηλαδή ε? χε χε χε...
Ήταν δυνατόν να μην βάλω το δωράκι σου σε περίοπτη θέση?Αλίμονο...!!! :)
Tο τραγούδι αυτό το λατρεύω...Φιλιά!!!

Ianos είπε...

Vangel Greko ...
Μικρή διόρθωση...
80 συν 148 228 σύνολο βγάλε καμιά εικοσαριά που είσαστε και στα δυο σύνολο 208...Από τόσους σε διάλεξα!!!χεχεχε!!!
Περιμένω...και παλικάρι μου ευτυχώς μεταξύ μας μόνο συναισθήματα απόψεις και ιδέες ανταλλάσσουμε...
Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!!! :)

Ianos είπε...

D.Angel...
Την γλυτωσες?νομιζεις!!! Ολο και καποιος θα σε καλεσει να παιξεις ειμαι σιγουρος!!!Πολλαααααα φιλιαααααααα!!!! :)

Ianos είπε...

ΦΟΥΛΗ ...
αν και επρεπε να το κανεις ανάρτηση ακόμα και σαν σχόλιο φυσικά και το ευχαριστήθηκα!!! Πολλα φιλια!!!:)

Ianos είπε...

Dreameraki μου...
ΑΑΑ δεν ξέρω, εσύ μου είπες οτι εισαι πολυάσχολη αυτο τον καιρό... ;)
Οσο για την ερώτηση σου απάντησε ο Vangel....Φιλιά πολλά μικρο μου!!!

Ianos είπε...

zoyzoy...
Είδες απο εκει που δεν περιμένεις έρχεται...χι χι χι!!!
Θα περιμένω να δω!!!Πολλά φιλιά!!

Ianos είπε...

ria....
Εσυ ηταν το μονο σιγουρο οτι θα καταλαβαινες!!! :)))
Καλησπερες!!!

Ianos είπε...

~reflection~...
Μονη σου έχεις αναλάβει τον ρόλο...Και εγώ δεν εχω ζητήσει ποτέ και από κανένα να μου κάνει γλύκες...Μπορεί να λέει ότι θέλει αρκεί να μην με προσβάλλει!!!
Τωρα αυτο που λες ειναι αστοχο...
Πρώτον η Φουλη κάνει πλάκα,μπορεί να στο βεβαιώσει και η ίδια...(Αν και φυσικά δεν χρειάζεται)
Και είναι από τις πιο παλιές μου αναγνώστριες όποτε της είμαι ηδη αρεστός...
Δεύτερον... στην πρώτη ανάρτηση που έκανα σαν Ιανός εχω γράψει:
Iανος... Γιατί η ζωή έχει δυο όψεις... Μια της σκληρής πραγματικότητας και μια αυτή της χώρας της φαντασίας... Ανάλογα λοιπόν με την ροή της ζωής και την διάθεση της στιγμής θα αποτυπώνονται ιστορίες και απόψεις πότε από την μια όψη και πότε από την άλλη...
Όποτε εκτός απο τις ιστορίες για νεράιδες ,πριγκιπισσες και ποιητές πολλές φόρες τυγχάνει να γράφω και για προσωπικά μου θέματα(εχω γράψει μέχρι και για ενα θέμα που ειχα με το Ικα)...και αυτο έχει γίνει αρκετές φορες!!!Άρα καμιά αλλαγή ούτε στο τρόπο ουτε στην γραφή...
τωρα αν απο τις 200 τοσες αναρτήσεις σου φάνηκε αυτή τοσο διαφορετική τι να πω;Εισαι η μόνη που το ειδε ετσι!
Άσε που μόνο αναγνώστες δεν προσελκύει το θέμα που πραγματεύεται κατά την ταπεινή μου γνώμη... Μην σου πω ότι έχασα και μερικούς;)
Όσο αν χρειαστεί να κάνω dislike στον εαυτό μου,θα το κάνω ευχαρίστως...To εχω κάνει και στο παρελθόν πολλές φόρες!!!
Καλό απογευματάκι!!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

ναι!! η φουλη επιβεβαιώνει ότι έκανε πλάκα,άλλωστε πάρα κάτω σίγουρα το δείχνει!!και εδώ να πω ότι πάντα, μα πάντα απαντάω χιουμοριστικά στις αναρτήσεις του Ιανου σε σημείο να τις(καίω),αλλά με αγαπά και με ξερει....
καλησπέρα...
έχεις απουσία νομίζω...

Anael είπε...

καλό ξημέρωμα καλέ μου :)

Vangel Greko είπε...

Ε Τ Ο Ι Μ Η !!

καλή ανάγνωση & θέλω και σχόλια!!

καλημέρα!!

Ianos είπε...

ΦΟΥΛΗ...
Καλημερα!!! :)
Εγω το ξερω καλή μου δεν χρειαζόταν επιβεβαίωση...Φυσικα και σε αγαπαω!!! :)
ξερω οτι εχω απουσιες αλλα τρεχω πολυ αυτο τον καιρο με το μαγαζι!!! Θα επανορθωσω!!! :)

Ianos είπε...

Anael ...
καλημέρα γλυκιά μου!!!τα φιλιά μου... :))

Ianos είπε...

Vangel Greko ...
Θα ερθω ,θα ερθω... καλημερες!!! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ.ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ.ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ!!!

Ianos είπε...

Σκρουτζακο...
Καλή εβδομάδα παλικάρι μου !!! Με το καλό και με υγεία!!! :)