3/6/11

Εντάξει...


Τα μάτια βάρια...
Νύχτα...
Αργά...
Πέρασε ο καιρός ...
Και όλα τώρα πονάνε λιγότερο...
Ίσως να μπορούσα να το παλέψω...
Να μην τελείωνε κατά αυτό τον τρόπο...
Ίσως πάλι να ήταν πάνω από τις δυνάμεις μου...
Και να έπρεπε να πεθάνει...
Μου το έλεγες πάντα...
Ότι παίρνω τα πράγματα πιο σοβαρά από όσο πρέπει...
Το ξέρω...
Άλλα πως να αλλάξεις αυτό από το οποίο είσαι πλασμένος;

Άφησα την φωτιά να θεριέψει ...
Και τώρα καίει σαν την κόλαση...
Απόψε που το αλκοόλ δεν φτάνει για να σβήσει την μνήμη...
Βάλε την φωτιά σε ένα ποτήρι και κέρνα με...
Πιες αν θες και εσύ μαζί μου...
Έτσι και αλλιώς δεν μπορώ πια να το σταματήσω...
Δεν ξέρω καν γιατί δοκίμασα ...
Δεν θυμάμαι καν το λόγο που προσπάθησα...
Ξέχασα αυτό το κάτι...
Που υπήρχε μέσα μου από πάντα...
Ίσως να μεγάλωσα ....
Ίσως να κουράστηκα...
Πλήρωσα βλέπεις τόσες φορές το φόρο της ζωής με χαμένα όνειρα...
Που μπορεί πια μερικά να τα σκοτώνω εν τη γέννεση τους για να μην τα δω να αυτοκτονούν...
Ίσως να έκανα πιο πολλά από όσα έπρεπε...
Ίσως να είμαι κολλημένος παράλογα σε κάποια από αυτά...
Συγχώρεσε με απόψε...
Δεν είμαι βέβαιος που και αν θα καταλήξει κάπου αυτός ο μονόλογος...

Παύση...

Μην δίνεις σημασία σε ότι λέω...
Κράτα μόνο αυτό που ήδη ξέρεις...
Η μάλλον αυτό που εύχεσαι να είναι η αλήθεια...
Πως ότι και αν γίνει...

Όσο και αν δυσκολέψει...

Εγώ στο τέλος θα τα καταφέρω ...

Θα είμαι εντάξει...

18 σχόλια:

D.Angel είπε...

Μου θυμίζει τόσο πολύ
κάποιον γνωστό μου!
Μα τόσο πολύ....
Καλό Σ/Κ γλυκέ μου
Σμουατςςςςςςςςςςς

ΦΟΥΛΗ είπε...

Όσο και αν δυσκολέψει...

Εγώ στο τέλος θα τα καταφέρω ...

Θα είμαι εντάξει.
Αυτό το θέλω,θα στο πάρω..
καλημέρα..

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

θα είμαι εντάξει. θα είμαι εντάξει. θα είμαι εντάξει.
θα είμαι εντάξει. θα είμαι εντάξει.
θα είμαι εντάξει.
θα είμαι
εντάξει
εν θα είμαι.

zoyzoy είπε...

Μόνο εσύ το ξέρεις Ιανέ μου αν είσαι πράγματι εντάξει.
Πολλές φορές καλύπτουμε την πραγματικότητα με δυο λέξεις για να ξεγελάσουμε τους άλλους!

Φιλί θαλασσινό!

Βιβη είπε...

Έτσι πρέπει να είναι οι δυνατοί Ιανέ μου....Εντάξει! Ακόμα και όταν η φωτιά καίει σαν την κόλαση και το αλκοόλ δε δύναται να σβήσει τίποτα......Καλησπέρα Ιανέ μου!!!

Εκείνη.. είπε...

όλα θέλουν την μάχη τους καλέ μου..
και ναί, θα είσαι εντάξει..

.............θα είσαι;

καληνύχτα γλυκιά!

Ianos είπε...

D.Angel...
Ποιον θυμιζω και γιατι;
Ενα ειναι σιγουρο θα ειναι υπεροχος ανθρωπος!!! χαχαχα χεχεχε!!!Σμουααααααααααααατςςςςςςςς μεγαλο!Καλη εβδομαδα!!!! :)))

Ianos είπε...

ΦΟΥΛΗ...
Χαρισμα σου καλη μου!!! Φιλια καλη εβδομαδα!!! :)

Ianos είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ ...
Έτσι έτσι...
Επαναληπτικά...
Φιλια πολλα,καλημερες και καλη εβδομαδα!!! :)

Ianos είπε...

zoyzoy...
Μερικές φορές είναι αναγκαίο...
Έστω και να το υποκριθούμε...
Για να νιώθει ο άνθρωπος που αγαπήσαμε καλύτερα...
Η παραμονή βλέπεις σε μια σχέση δεν πρέπει να επιβάλλεται απο ενοχές,εμμονές και τύψεις...
και με τον καιρό το εντάξει γινεται πραγματικότητα!!! :)
Καλημερα,καλη εβδομαδα και φιλι μεγαλο!!!

Ianos είπε...

Βιβη...
Και ετσι θα ειναι...Γιατι ετσι πρεπει!!! Καλημερες!!!

Ianos είπε...

Εκείνη...
Μια μάχη είναι τα πάντα...
Και οι νίκες στην πλειοψηφία τους πυρρειες...
Και όταν η επιλογή είναι συνειδητή και δική μου ναι,με τον καιρό θα είμαι εντάξει...
Εδώ επιβιώνουμε από άλλα και άλλα...
Μια καλήμερα γλυκιά και τις πιο όμορφες ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!!! :)

Εκείνη.. είπε...

Όμορφα καλέ μου...
Έχεις απόλυτο δίκιο...

Καλή εβδομάδα! :)

Ianos είπε...

Εκείνη...
οταν ξεκιναει η εβδομαδα με τοση θετικη ενεργεια δεν μπορει παρα να ειναι καλη! :)

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα χα
Είσαι τέρας!!!
Χα χα χα χα χα

Ianos είπε...

D.Angel ...
Φυσικά και είμαι!!! Στην κυριολεξία όμως!!! :) χεχεχε!!!

Ανώνυμος είπε...

Άφησα την φωτιά να θεριέψει ...
Και τώρα καίει σαν την κόλαση...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ianos είπε...

mia fora kai enan kairo ...
:)))))))))))))))))))))........