22/7/11

Σκοτεινή πλευρά...


Μπορείς να το νιώσεις;
Είμαι το σκοτάδι στην κάθε αναπνοή σου...

Μπορείς να το δεις;
Είμαι ένα ακάθαρτο πνεύμα που μυρίζει θάνατο...
Συστρέφομαι και γέρνω σαν τα μαχαίρια των "φίλων"...

Μπορείς να το αισθανθείς;
Είμαι η βραδινή λάγνα σκέψη που σε κάνει να ποθείς και να λαχταράς τα απαγορευμένα...

Μπορείς να το ακούσεις;
Είμαι η φάλτσα νότα που χαλά την αρμονία του αγαπημένου τραγουδιού σου...

Μπορείς να το κατανοήσεις;
Είμαι το φάντασμα για το οποίο κανείς δεν έγραψε πότε μια λέξη...
Άυλο και παραπονεμένο χαϊδεύω τα χέρια σου όταν αυτά στραγγαλίζουν την αλήθεια...

Μπορείς να το παραδεχτείς;
Είμαι η νύχτα στις πιο κρυφές εσοχές του μυαλού σου...
Η πλευρά που κάνεις τόσο αγώνα να κρύψεις...

Μπορείς να το πεις;
Είμαι η διαστροφή που εύχεσαι να μπορούσες να εκμυστηρευθείς κάπου...

Μπορείς να το αποδεχθείς;
Είμαι οι παραμορφωμένες σκέψεις που σε κρατούν ξύπνιο την νύχτα ...
Τα κλαδιά που αιχμαλωτίζουν κάθε ελεύθερο χορτάρι σου...

Είμαι πάντα εδώ...
Ζω στις σκιές και απολαμβάνω τις λάμψεις σου...
Είμαι εκείνος που ξέρει απέξω τους στίχους σε αυτό το τραγούδι των μοναχικών ψυχών...
Ξέρω ότι με μισείς...
Ξέρω ότι με πολεμάς...
Είμαι η σκοτεινή σου πλευρά ...
Ζω μέσα σου...
Και θα κυριαρχήσω όταν η ψυχή σου δεν θα έχει πια κανένα προορισμό για να πάει....

12 σχόλια:

Βιβη είπε...

Μία τέλεια,θα τολμούσα να πω,περιγραφή της σκοτεινής πλευράς που όλοι έχουμε,κρύβουμε,φοβόμαστε μη τυχόν και βγει έστω και λίγο στην επιφάνεια.......Μη φοβάσαι,Ιανέ μου, δεν υπάρχει περίπτωση να κυριαρχήσει! Έχεις πολύ φωτεινό πνεύμα για να αφήσει χώρο σε οτιδήποτε σκοτεινό....Και,παρ'όλα τα πειράγματά μας,πολύ καλή και προ πάντων αληθινή καρδιά για να νικηθεί από άϋλα φαντάσματα... Δυνατό.Πολύ.Άσε που με έκανες να ακούσω W.A.S.P. και να το απολαύσω κιόλας...Χιχιχιχι...Η φωτό απλά τέλεια.....Καλησπέρα Ιανέ μου!!

D.Angel είπε...

Ένα βράδυ ένας γέρος (ινδιάνος) της φυλής
Τσερόκι, μίλησε στον εγγονό του για τη μάχη που γίνεται μέσα στην
ψυχή των ανθρώπων. Είπε:
“Γιέ μου, η μάχη γίνεται μεταξύ δυο ‘λύκων’
που υπάρχουν μέσα σε όλους μας
Ο ένας είναι το Κακό. – Είναι ο θυμός, η ζήλια, η
θλίψη, η απογοήτευση, η απληστία, η αλαζονία,
η αυτολύπηση, η ενοχή, η προσβολή, η κατωτερότητα,
τα ψέματα, η ματαιοδοξία, η υπεροψία, και το εγώ.
Ο άλλος είναι το Καλό. – Είναι η χαρά, η ειρήνη, η
αγάπη, η ελπίδα, η ηρεμία, η ταπεινοφροσύνη,
η ευγένεια, ο ανθρωπισμός, η συμπόνοια, η
γεναιοδωρία, η αλήθεια.”
Ο εγγονός το σκέφτηκε για ένα λεπτό και μετά
ρώτησε τον παππού του: “Ποιος λύκος νικάει παππού;”
Ο γέρο- Ινδιάνος Τσερόκι απάντησε απλά ……………
“Αυτός που ταΐζεις.”



ΣΜΟΥΑΤΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

Xristina είπε...

ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ????? ΣΕ ΕΧΩ ΞΑΝΑΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕ ΦΟΡΑ. ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κατά τα άλλα έχεις πρόβλημα έκφρασης,φαντάσου να μην είχες!!
φιλιά Ιανε μου....

L είπε...

Η ψυχη παντα βρισκει προορισμο για να εχει λογους να μενει δυνατη,να μαχεται τη σκοτεινη πλευρα της..Καποιες φορες μπορει να μας καταλαμβανει το αισθημα του σκοταδιου γιατι εκει βρισκουμε καταφυγιο απο τον πονο,τις απογοητευσεις και καμια φορα μας κανει να νιωθουμε και λιγο δυνατοι..
Αλλα το σκοταδι ειναι παραπλανητικο,γεματο αυταπατες,τρομακτικα φαντασματα και αγωνια..
Τα παντα ειναι καλυτερα στο φως της μερας Ιανε μου και ευτυχως εσυ εισαι λαμπερος τον περισσοτερο καιρο,πραγμα που τρεφει το πνευμα σου και ''οπλιζει'' την πενα σου,κανοντας εμας τους υπολοιπους να 'ζεσταινομαστε'απο τη γλυκια ζεστη της ψυχης σου!!
Τα σεβη μου.. :)
Υ.γ.
D.Angel,Υπεροχη η ιστορια..Οι ινδιανοι εχουν πολλα να διδαξουν μεσα απο τις ιστοριες τους και ηταν πολυ ομορφη αυτη που παρεθεσες! :D

zoyzoy είπε...

Απόδωσες με τον καλύτερο τρόπο αυτό που κρύβουμε και δεν θέλουμε ούτε εμείς οι ίδιοι ν'ανακαλύψουμε!

Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!

Φιλιά θαλασσινά καλέ μου!

Ianos είπε...

Βιβή...
Θέλω να ελπίζω ότι εχεις δίκιο!Είδες βρε που με το κατάλληλο κλιμα ακούγονται τα πάντα!!! χε χε χε!!! καλημερες!!!

Ianos είπε...

D.Angel...
Την ξέρω αυτή την ιστορία και την λατρεύω!!!
Αντε και σενα που μου την θύμησες σε συμπαθώ λιγάκι!!! ;) χεχεχε χιχιχι!!!
Σμουαααααααααααααααααααττςςςςςςςς!!! Μεγαλο!!!!!!!

Ianos είπε...

Xristina...
Είμαι ο Ianos και κατά κόσμο Παύλος!!! Δεν μπορώ να ξέρω αν και ποιον σου θυμίζω!!!Αν εχεις κάποια σχέση με Πατήσια,Κυψέλη μπορεί!!! καλημερες!!! :)

Ianos είπε...

ΦΟΥΛΗ ...
Και όμως Φουλη και όμως...
Πολλά φιλιά γλυκιά μου!!! :)))

Ianos είπε...

L...
Μια χαρά βλέπω γράφεις ...Δεν αφήνεις την δική μου πένα να πιάσεις και εσύ μια;
Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια καλη μου!!!Καλήμερα και φιλί!!! :)

Ianos είπε...

zoyzoy...
Αυτό που είδα είναι ότι σκοτεινή πλευρά όλων μας μοιαζει...Άβυσσος δεν λες τίποτα!!! πολλά φιλιά!! :)))