16/10/11

Σταγόνες της βροχής...


Το φως των κεριών τρεμοπαίζει και οι κουρτίνες ανασηκώνονται απαλά καθώς αυτό το ελαφρό αεράκι μπαίνει από το παράθυρο της...
Εκεινη ,σιωπηλή και πανέμορφη στέκεται στην άκρη του και προσπαθεί να κρατήσει μέσα στην παλάμη της όλο το γκρι του ουρανού...
Και τότε η βροχή ξεκινά...
Ο ήχος από το νερό που πέφτει από τις οροφές μοιαζει τόσο παράταιρα κατευναστικός...
Σαν μια επαναλαμβανόμενη αγαπημένη σονάτα...
Η βροχή σαν επίμονο θηλυκό δυναμώνει και καλύπτει τους δρόμους και τα πεζοδρόμια με αστραφτερά στρώματα νερού...
Η ματιά της γυναίκας ταξιδεύει μέσα στο γκρίζο και καθώς μια αστραπή προετοιμάζει το έδαφος για την εκκωφαντική βροντή που πρόκειται να ακολουθήσει, το μυαλό της ανασύρει τα λόγια του...
"Μην φοβάσαι τα αστραπόβροντα...Να γελάς ...Να σκέφτεσαι ότι δημιουργούνται από παιχνίδια των αγγέλων..."
Ένα μικρο δάκρυ κύλησε στο μάγουλο της καθώς θυμήθηκε τις μέρες που είχε κρυμμένες κάτω από το μικρο της κρεβάτι...
Της το είχε πει,πως όταν θα λείπει, τα λόγια του θα γίνονται χέρια που θα την αγκαλιάζουν και την χαϊδεύουν τρυφερά...
Καθησυχάζοντας κάθε της φόβο...
Ξανακοίταξε την βροχή με άλλα μάτια ...
Αυτό που κάποτε φοβόταν ,είχε εξελιχθεί σε έρωτα και η αιτία ήταν αυτός ...
Αυτός και τα λόγια του....

"Μην φοβάσαι την βροχή...Η βροχή κουβαλάει συναισθήματα...Ένας καταρράχτης χαράς η ένας χείμαρρος λύπης ...Όλα διαδίδονται μέσα από τις σταγόνες της...Ξεσπάνε και ποτίζουν την ρίζα που με κρατά κοντά σου...Μου κανουν συντροφιά...Μέχρι την στιγμή που θα δώσουν την θέση τους στον ιδρώτα των ματιών σου...Να αγαπάς τις σταγόνες τις βροχής ...Εγώ τις αγαπώ ...Κοίτα...Κρατώ μια στην ακρη του δάχτυλου μου...Όμορφες σαν μικρά διαμαντια...Ρέουν στις φλέβες μου...Καθαρίζουν την ψυχή μου...Ουράνια δάκρυα που τραγουδούν μεσώ της βροχής κάθε μου παράπονο...Μην φοβάσαι την βροχή...Να την αντιμετωπίζεις και να την αγαπάς όπως την ζωή...Γιατί η ζωή είναι μέσα στην βροχή..."

(Το κείμενο είναι αφιέρωση-ανταπόδοση στην Ginny που αγαπάει την βροχή όπως και εγώ..)

18 σχόλια:

ολα θα πανε καλα... είπε...

την αγαπώ το ίδιο...Το αγαπημένο μου φυσικό φαινόμενο.
Μελαγχόλησα λίγο,σκέφτηκα ένα δικό μου αγαπημένο που είναι χρόνια στον ουρανό.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Δεν τη φοβάμαι Ιανε απλά με μελαγχολεί όπως και το υπέροχο τραγούδι σου....
καλό βράδυ

elena porcupine είπε...

Λατρεύω τη βροχή, εσένα και τη Ginny!
:-)))))

Μου έλειψες Ιανέ μου!

Ginny είπε...

Ωωωωωωωωωωωωωωωω!!!! (η πρώτη μου αντίδραση!)
Καλησπέρα Ιανέ!
Πραγματικά η βροχή κυοβαλά συναισθήματα! Συντροφεύει κάθε σου σκέψη. Σήμερα το απόγευμα είχα βγει βόλτα και χαμογελούσα σαν τη χαζή, έκλεινα τα μάτια και μοίριζα τη βροχή! Κι αισθανόμουν απλά ευτυχισμένη!
Πολύ όμορφο και ωραίο κείμενο, με μαγεύει η πένα σου όπως πάντα, θα κοιμηθώ ήσυχα!!
'Η βροχή είναι ένα καταράκτης χαράς, ένα χείμαρρος λύπης'
Όνειρα γλυκά Ιανέ και σε ευχαριστώ πολύ γιαν την αφιέρωση, ειλικρινά, συγκινήθηκα!:-)

Υ.Γ. Περιττό να πω πως ο κόσμος στη στάση και στο λεωφορείο με κοιτούσε λες και ήμουν τρελή!:-P
Σκατζοχοιρίνα μου κι εγώ σε λατρεύω!

Διαμαντένια είπε...

Η βροχή είναι τόσο σημαντική στην ζωή μας...
Είναι λυτρωτική όσο κι αν σου ματώνουν το δέρμα κάποιες φορές οι σταγόνες της...
Την αγαπάω την βροχή, γιατί κάποιες φορές μπορεί να μπλεχτεί με τα δάκρυα μου και να τα καλύψει!
Αλλά ακόμα περισσότερο την αγαπώ, γιατί όταν πέφτει στα χείλη μου που χαμογελούν μπορούν να τα κάνουν πιο φωτεινά! Να λάμπουν!

Φιλί Διαμαντένιο!

Ianos είπε...

ολα θα πανε καλα...
Αγαπαμε το ιδιο φυσικο φαινομενο τοτε!!! ;) :)
Δεν ηθελα να μελαγχολήσεις,ισως να φταιει και το μουσικο χαλι...
Να ειναι καλα ο αγαπημενος σου ανθρωπος οπου και αν βρισκεται και ειμαι σιγουρος οτι σε προσεχει απο εκει!!! Την καλημερα μου!!!

Ianos είπε...

porcupine ...
Και εμεις αγαπάμε εσένα σκαντζοχοιρακι όπως θα κατάλαβες!!!
Εγώ είμαι εδώ δεν λείπω πάντα μπορείς να επικοινωνείς μαζί μου και το ξέρεις!!! :) Φιλιά και καλημερες!!!

Ianos είπε...

ΦΟΥΛΗ...
να μην την φοβάσαι και να μην μελαγχολείς μαζί της...Να την βλέπεις σαν ένα είδος εσωτερικής κάθαρσης... Φιλιά πολλά γλυκιά μου και χαμογέλα!!!

Ianos είπε...

Ginny...
Χαίρομαι πολύ πολύ που η αφιέρωση-ανταπόδοση σου αρεσε τοσο πολυ!!! :) :)
Οταν ο αποδεκτης ενος κειμενου εχει τοσο θετικες αντιδρασεις ο δημιουργος δεν μπορει παρα να ειναι παρα πολυ χαρουμενος!!! :)
Αστον τον κοσμο να κοιταει ;)
Τα φιλια μου και την καλημερα μου!!!

Ianos είπε...

Διαμαντένια...
Ήμουνα σίγουρος ότι εσύ θα αγαπούσες την βροχή...
Μην ρωτάς γιατί απλά ήμουν!!! :)
Αγαπω το οτι είσαι μεσα στο σωστό (για εμας) πνεύμα...
Να λάμπεις παντα!!!πολλά φιλιά!!! :)

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Βροχή!!! πηγή ζωής αστείρευτη
που ξεπλένεις ψυχες και σώματα... ευλογημένη!!!! καλό βράδυ,,το ταγουδι όμορφο!!!

Ianos είπε...

Ρουλα Σμαραγδένια...
Καταρχάς καλώς όρισες στο φτωχικό μου!!! :)
Σε ότι αφορά την βροχή με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο!Θα το κατάλαβες και από την ανάρτηση! :)
Θα περάσω από το bloggoσπιτακι σύντομα!!! :)

Estella είπε...

Τι ερωτική ανάρτηση είναι αυτή Ιανέ μου...; Aααχ τι μας κάνεις πρωί πρωί... Μάντεψε ποιο ήταν το αγαπημένο μου κομμάτι...
P.S. Σε προσκάλεσα σε παιχνίδι.

Ianos είπε...

Estella...
Βλέπω μια μικρή αναστάτωση η είναι η ιδέα μου? ;)
Το αγαπημένο σου κομμάτι πιστεύω ότι θα είναι το carnival of rust...
θα ερθω να παρω την προσκληση μου!!! ;) Φιλια πολλα!!!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

φιλιά-βροχή
αγάπη σαν βροχή που κατακλύζει.
δάκρυα-βροχή.
εσύ σαν βροχή που μ' ευφραίνει.

εμείς....
βροχή σε εποχές άνυνδρες

φιλί

Estella είπε...

Μικρή...τόση δα αγαπητέ μου...Είναι όντως από τ αγαπημένα μου κομμάτια. Πως το κατάλαβες;

Ianos είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ...
Τι να απαντησει κανεις σε ενα τοσο ομορφο σχολιο;Καλυτερα να σιωπα...
Πολλα φιλια βροχης...Καληνυχτες... :)

Ianos είπε...

Estella ...
Έχω μαγικές ικανότητες!!! χε χε χε...
;)
Σοβαρά τώρα,δεν ξέρω, απλά απο τα τρία αυτό μου έκανε να είναι το αγαπημένο σου...Πες το διαίσθηση!!! :) Τα φιλιά μου!!!