23/3/13

Αν θέλεις...

 
Αν θέλεις να μου πεις κάτι, έλα κοντά μου...
Μην κρύβεσαι πίσω από μικρές αιτίες,φτηνές δικαιολογίες και αιτιολογημένους αλλά χαζούς φόβους...
Όποιος δεν παίρνει ποτέ την απόφαση να μπει στο πλοίο μένει για πάντα στην ακτή...

Αν θέλεις να με δεις, ξεκίνα και έλα κοντά μου...
Αψήφησε την αγριεμένη θάλασσα και τους απότομους δρόμους...
Μην φοβηθείς τα απρόσμενα εμπόδια που θα συναντήσεις...
Φτάνει η θέληση σου σε συνδυασμό με την δική μου για να δημιουργήσουν μια πανίσχυρη αόρατη ζώνη ασφαλείας...

Αν θέλεις να δακρύσεις,έλα κοντά μου...
Σε περιμένει μια αγκαλιά για να κρυφτείς και ένα μαντήλι φτιαγμένο από όλες μας τις λέξεις...
Μην σκεφτείς,μην ντραπείς ...
Αυτοί που ξέρουν να αγαπάνε,ξέρουν και να δακρύζουν...

Αν θέλεις να μου αφιερώσεις κάτι ,έλα κοντά μου...
Και να μην σε νοιάζει...
Αν είναι ποίημα ξεφτισμένο η τραγούδι χιλιοπαιγμένο...
Όσο και αν έχουν ειπωθεί στο χρόνο αυτά τα λόγια για μένα δεν θα έχει καμιά σημασία...
Θα μου αρκεί που θα βγαίνουν από την δική σου ψυχή...

Αν θέλεις να με αγαπήσεις ,έλα κοντά μου....
Θα σου δώσω ότι καλό έχω κρατήσει με κόπο τόσο καιρό κρυμμένο μέσα μου...
Τα πιο όμορφα μου συναισθήματα τυλιγμένα μέσα σε αξιοπρέπεια και ανιδιοτέλεια...
Θα κάνω τα πάντα για να χαμογελάς ,και ας βρισκόμαστε σε αυτή την εποχή, που τρέφεται για να ζήσει από την θλίψη...

Ότι και αν είναι αυτό που θέλεις,έλα κοντά μου...
Δεν έχει σημασία το τι...
Μαζί, μπορούμε να αντεπεξέλθουμε στα πάντα...
Αφού έτσι και αλλιώς πια το ξέρεις...
Ότι η απόσταση ασφαλείας που νομίζεις ότι κρατάς από εμάς...
Είναι μια ψευδαίσθηση φτιαγμένη και άριστα διατηρημένη από εμένα...

 

8 σχόλια:

Βιβη είπε...

Αυτοί που ξέρουνε ν'αγαπάνε,ξέρουν και να δακρύζουν...και να περιμένουν και να συγχωρούν....... Και κάποια στιγμή... αναγνωρίζουμε,καταλαβαίνουμε, ποιοί είναι αυτοί οι άνθρωποι στη ζωή μας... Το μόνο που πρέπει να ευχόμαστε-όλοι μας- είναι να μην είναι πολύ αργά η στιγμή αυτή!!!!! Πανέμορφο σε όλα του... Καλημέρα Ιανέ μου!!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

αν θέλεις να θέλει, αν θέλεις να έρθει "σπάσε" την απόσταση ασφαλείας που δημιούργησες...
γιατί μόνο σαν μείνετε και οι δυο ολόγυμνοι, ο ένας στον άλλον, χωρίς επικλήσεις, θα παραδοθείτε...

καλή σου μέρα, Ιανέ μου!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Πολύ σωστά...
-Αυτοί που ξέρουν να αγαπάνε,ξέρουν και να δακρύζουν...

Ianos είπε...

Βιβη...
Αυτό είναι ένα από τα μεγάλα προβλήματα των σχέσεων....Το κακό timing!!!
Καλημερες και καλη εβδομαδα!!! :)

Ianos είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ...
Εσύ πάντα εχεις την σωστή συμβουλή!!! ;)
Απλώς ακόμα και η παράδοση για να έχει ουσία πρέπει να προηγηθεί μια όμορφη μάχη!!! ;) :)
Καλημερα και καλή εβδομάδα Λύχνε μου!!!

Ianos είπε...

ΦΟΥΛΗ....
Ετσι ακριβως!!!
Τα φιλια μου!!! :) :)

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Το ξερω οτι εχω να περασω καιρό...αυτό ομως με αποζημιωσε γιατί διαβασα όλες
τις σκεψεις σου μαζεμενες....δεν ήθελα να τις χασω...πάντα με εκπλήτεις με την τόση λυρικότητα σου στην αγαπη...η απολυτη παραδοση.. σε εκεινη... υμνος στον έρωτα θα το ελεγα εγώ....να εισαι καλα και σε ευχαριστουμε για τα μικρα αυτά ομορφα διαλείματα της ζωης μας...

Ianos είπε...

Σμαραγδένια Ρούλα...
Αφού περνάς,το πότε δεν έχει σημασία.... ;)
Χαιρομαι πολύ που η αποτύπωση των σκέψεων μου μεταφράζονται στην καθημερινότητα σου ως όμορφο διάλειμμα...
Οταν αυτά που γράφεις γεννούν κατι όμορφο νιώθεις και εσύ εξίσου όμορφα...
Νασαι καλα!!!Τα φιλια μου!!! :)