17/1/14

Μυστικό πεπρωμένο...‏

Νιώθω ότι κάποιος μου ουρλιάζει αλλά δεν μπορώ να τον ακούσω...
Λες και την φωνή του την σιωπά ένα ηχομονωτικό και θολό τζάμι...
Μπορώ να διακρίνω πίσω του το σχήμα μιας φιγούρας και μια μαύρη σκιά αλλά τίποτα περισσότερο...
Φοβάμαι ότι αυτός ο άλλος είμαι και πάλι εγώ...
Και παρόλο που το καταλαβαίνω,συνεχίζω να έχω την αίσθηση ότι κάποιος με παρακολουθεί...
Μια αίσθηση ότι έχω να κάνω κάτι σημαντικό το οποίο ακόμα αγνοώ...
Λήξη προσμονής μιας δραστικής αλλαγής...
Ο ερχομός της νέας διαίρεσης...
Που θα αλλάξει την ζωή και τον κόσμο μου...
Η συνήθεια του να ζεις στην κόψη,χρόνια μετά παράλογα φανερώνει μια δύναμη που δεν ήξερα ότι διαθέτω...
Ένα κρυμμένο απόθεμα καρδιάς...
Που λαχταρά να δοθεί στο κάτι που λείπει...
Υπάρχουν πιο πολλά από όσα βλέπω το ξέρω...
Ένα ξεχασμένο παρελθόν και ένα κρυφό μυστήριο ...
Όλες αυτές οι εικόνες που εισβάλουν στο μυαλό μου,όλα αυτά τα ξεθωριασμένα όνειρα που με επισκέπτονται την νύχτα,μοιάζουν σαν να προσπαθούν να μου πουν μια ιστορία...
Πως να βρω όμως την σειρά, με το χάος που ζει μέσα στο κεφάλι μου...
Είναι σαν ένα παζλ,σαν ένα κρυφό μήνυμα που δεν καταφέρνω να αποκωδικοποιήσω γιατί δεν μπορώ να βρω την αρχή...
Νιώθω σαν να σπαταλώ χρόνο και εκείνος να με εκδικείται αγνοώντας με σαδιστικά...
Ξέρω ότι αυτή η αναζήτηση θα με οδηγήσει η στην τρέλα η στην Ιθάκη...
Ποιος ξέρει;;;
Ίσως η απάντηση να είναι οι καρδιές μας...
Η δική μου να είναι ο χάρτης που οδηγεί σε αυτή την μεγάλη δρύινη πόρτα...
Η δική σου να είναι το κλειδί που την ξεκλειδώνει...
Όταν καταφέρουμε να τις συντονίσουμε θα γεμίσουμε από ερωτευμένες απαντήσεις...
Άραγε μπορείς να φανταστείς, πόση αγάπη και μαγεία θα κρύβει μέσα του, το μυστικό μας πεπρωμένο...;;;...


4 σχόλια:

Clementine είπε...

!!!!!!!!
Σε ένιωσα .
..δύσκολος ,αυτός , ο δρόμος ..
!Αναμένω μία επανάκαμψη σ'όλ της το μεγαλείο !με μαγεία και αστέρια που την ειδαν πλανήτες φωτεινοί { αν και ήταν πάντοτε ,απλώς εμείς δε το βλέπαμε ;) }

:) :) :) :) φιλιά *

Ianos είπε...

Purple Rompishness *...
Τι όμορφο είναι να σε νιώθει κάποιος!!! ;)
Ο δύσκολος δρόμος είναι για τους εκλεκτούς!!! ;)
Εύχομαι η επανάκαμψη να γίνει το συντομότερο!!!
Πολλά φιλιά!!! :) :) :)

Unknown είπε...

Ποιητά μου, χρόνια σου πολλά και καλά!Με υγεία, χαμόγελο και περισσότερο χρώμα (γιατί όλο σκοτεινά και ασπρόμαυρα μας τα λες τώρα τελευταία)!
Πολύχρονος και χαρούμενος όπως σου αξίζει να είσαι!

Ianos είπε...

Feather Rainbowwitch...
Νεραιδα μου!!!
Με θυμήθηκες!!!
Τι όμορφη έκπληξη!!!
Τι όμορφο δώρο!!!
Το καλύτερο που πήρα σήμερα!!! :) :)
Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι στα καλύτερα μου αυτό τον καιρό αλλά το ότι με τις ευχές σου χρωματίστηκε λίγο το μαυρόασπρο του κόσμου μου!!!Τα φιλιά μου!!! :)