19/5/15

Βαθύ γαλάζιο ...‏

 
Συζητήσεις...
Αναλύσεις...
Ερωτήματα ...
Απαντήσεις...
Και εγώ ξεσηκωμένος από φιλοσοφικούς συλλογισμούς προσπαθώ να ξεκλειδώσω το συρτάρι που μέσα του φυλάσσεται ο καλός εαυτός μου....
Ίσως και να τα καταφέρω ...
Είναι από τις λίγες φορές που πραγματικά το πιστευω ...
Βλέπεις ασκείς επάνω μου μια απίστευτη ψυχολογική γοητεία...
Που με κάνει να θέλω...
Που με κάνει να μπορώ...
Το μυαλό μου ενθουσιασμένο είναι πλέον πρόθυμο να πνίγει μέσα σε αυτή την θάλασσα της συγκίνησης...
Σου χάρισα το σώμα μου και εσύ το βύθισες μέσα στο βαθύ σου γαλάζιο...
Κάτω από το νερό άνοιξα τα μάτια μου και εκείνα γύρισαν το βλέμμα  στο ειναι μου...
Παράξενη ενδοσκόπηση...
Ματωμένη αυτοκριτική...
Μέσα στο παγωμένο νερό νιώθεις μια ιδιόμορφη ελευθερία...
Σαν να σπας το λουρί που κράτα τον εαυτό σου φυλακισμένα ασφαλή...
Με βύθισες στο βαθύ σου γαλάζιο ...
Και θυμήθηκα ότι κάποτε μπορούσα να αντέξω τα πάντα φτάνει να με  σκέπαζε η θάλασσα...
Τώρα, το αλάτι της γλύφει της πληγές μου και με κάνει να υποφέρω...
Αλλά πεισματικά παραμένω βυθισμένος...
Κάποια στιγμή ο πόνος παύει να υφίσταται και τότε...
Νιώθεις την ψυχή σου να χοροπηδάει με μανία...
Σαν να προσπαθεί να συνδεθεί με μια αόρατη δύναμη...
Το αποφάσισα...
Θα σπάσω μέσα σου...
Θα γίνω χιλιάδες γαλάζια κομματάκια ...
Και θα μείνω εδώ...
Μέσα στο βαθύ σου γαλάζιο ...
Απολαμβάνοντας το,μέχρι την τελευταια μου  ανάσα....
 

4 σχόλια:

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

υπέροχο όπως πάντα.. !!!

Memaria είπε...

Υπέροχο αυτό το βαθύ γαλάζιο!
Καλό ξημέρωμα!

Ianos είπε...

Σμαραγδένια Ρούλα...
Σε ευχαριστω πολυ καλη μου! :) Καλη εβδομαδα! :)

Ianos είπε...

me (maria)...
Χαιρομαι που το γαλαζιο μου σου αρεσε! :) Περασα και εγω απο το bloggoσπιτακι σου οπως και ακολουθησα την σελιδα σου στο facebook ...Καλη εβδομαδα! :)