25/4/09

Αποχαιρετισμος...


Eφυγες ...
Ηρεμα και με αξιοπρεπεια ...
Χωρις να ταλαιπωρησεις κανεναν...
Με θαρρος αντιμετωπισες την ζωη σου με θαρρος υποδεχτηκες και τον θανατο...
Σηκωθηκες,ξυριστηκες ,ντυθηκες , αγκαλιασες την αγαπημενη σου γυναικα και εφυγες για το πιο μακρυ ταξιδι..
Τι να πω για σενα εγω ο γιος της μικρης σου αδερφης ;
Ενα αντιο και ενα οτι ειμαι περηφανος που ησουν αιμα μου...
Ειμαι περηφανος για σενα γιατι ...
Αμουστακο παιδι πολημησες τους Γερμανους κατακτητες ...
Εκανες αντισταση οταν οι πιο πολλοι γινοταν δοσιλογοι...
Εμαι περηφανος για σενα γιατι..
Ησουν ενας λαμπρος επιστημονας..
Ενας ιατρος που τιμησε τον ορκο του Ιπποκρατη που εδωσε οσο λιγοι...
Πως μου το ειχες πει τοτε...
"Eνας ιατρος πρεπει να φροντιζει και να κανει καλα και αυτον που δεν εχει να του δωσει χρηματα,αυτο ειναι το χρεος του και αυτο επιτασσει ο σεβασμος στο λειτουργημα του"
Μακαρι να το εβλεπαν ολοι οι συναδελφοι σου ετσι....
Ειμαι περηφανος για σενα γιατι...
Ησουν ενας ακεραιος και ηθικος πολιτικος...
Τοσο ηθικος που με τοσο πλουσια δραση εχασες λεφτα ασχολουμενος με τα κοινα...
Αλλα και γιαυτο ελεγες ..
"Ο πολιτικος ειναι υπηρετης και σαν υπηρετης πρεπει να ειναι φτωχος γιατι κανενας πλουσιος δεν μπορει να παλεψει για κοινωνικη δικαιοσυνη"
Δεν πολυκαταλαβα τι μου ειχες πει τοτε αλλα τωρα ξερω ...
Ξερω και ειμαι περηφανος που ειμαι ανηψιος σου..
Μονο που λυπαμαι που δεν προλαβα να στο πω απο κοντα...
Βιαστηκεςλιγο να φυγεις και με ξαφνιασες ...
Θυμαμαι σε ενα βιβλιο σου ειχες γραψει..
"Δεν ειμαι μεγαλο πολιτικο προσωπο,δεν ειμαι μεγαλος επιστημονας η μεγαλος καλλιτεχνης...
Ειμαι ενας απλος αγωνιστης της Εθνικης Αντιστασης και του αγωνα για την κοινωνικη δικαιοσυνη,ενα απλο μελος του καθε λαικου κινηματος που παλευει για την αποτιναξη του ζυγου της εκμεταλλευσης ανθρωπου απο ανθρωπο."
Αν με ακους ξερεις οτι για εμας που σε αγαπησαμε δεν ησουν ολα αυτα τα απλα...
Ησουν ενας μεγαλος αγωνιστης που πραγματοποιησες τα ονειρα σου κοντρα στην πεινα,κοντρα στην γυμνια,κοντρα στην διωξη και το κυνηγητο,κοντρα στης φυλακισεις και τις εξοριες,κοντρα στην φτωχεια και το φασισμο..
Και σε ευχαριστουμε για την παρακαταθηκη που μας αφησες...
Καλο ταξιδι θειε μου...ειμαι σιγουρος οτι ο Θεος θα σε προσεχει...

4 σχόλια:

Άτη Σολέρτη είπε...

Συγκινητικό το κείμενό σου! Βαθύ και αληθινό! Τέτοιες προσωπικότητες, μπορεί να μας ξαφνιάζουν με το χαμό τους, όμως η ανάμνησή τους θα μένει για πάντα να εμπνέει και να καθοδηγεί.
Καληνύχτα!

Ianos είπε...

Ατη Σολερτη...
Καλως ορισες στο φτωχικο μου...
Ηταν πραγματικα ενας μεγαλος ανθρωπος και αγωνιστης...
Το κενο δυσαναπληρωτο αλλα τουλαχιστον εφυγε πληρης ημερων και ορθιος...

ria είπε...

όσο τον θυμάσαι και τον μνημονεύεις θα είναι δίπλα σας.

οι αξιοπρεπείς άνθρωποι με αξιοπρέπεια φεύγουν!

καλό μήνα!

και καλό τριήμερο!

Ianos είπε...

ria...
καλημερα και καλο μηνα επισης...
Ετσι ειναι και οπως μου ειπε και καποια αλλη ψυχη για ασχετο βεβαια θεμα "κανεις δεν φευγει οσο δεν τον ξεχανε".
Και αυτο που καταλαβα ειναι οτι εχει μεγαλη αξια και ειναι μεγαλο πραγμα τελικα να φευγεις αξιοπρεπης απο τα εγκοσμια.
Δεν το ειχα πολυσκεφτει ,οπως καθε νεος ανθρωπος, αλλα τον τελευταιο καιρο βλεπω ποσο σημαντικο ειναι και για αυτον που φευγει και για την οικογενεια του που μενει πισω.
Πολλες καλησπερες...