31/8/09

Τα ματια ενος αγνωστου...




Τα καταφερα...
Ειμαι τελειως μονος μου αυτη την φορα...
Με μοναδικη παρεα τις αναμνησεις απο ολα οσα ειχαμε και ολα οσα ξεραμε...
Καθε νυχτα προσπαθω...
Προσπαθω να σε αφησω πισω μου...
Καθε νυχτα ομως με προσπερνας και εμφανιζεις μπροστα μου κατι που να σε θυμιζει...
Παιχνιδι του νου με σημαδεμενη τραπουλα...
Παιχνιδι χαμενο απο χερι...
Τελευταια εκανες συμφωνια και με τον Μορφεα ...
Για να μην ησυχαζω ουτε την ωρα που με κυριευει...
Καθε βραδυ το ιδιο ονειρο γυρναει και με στοιχειωνει...
Καθε βραδυ ο ιδιος εφιαλτης...
Με εσενα με μια θηλια σε ρολο αυτοχειρα και εμενα απεναντι δεμενο σε μια καρεκλα...
Εξαναγκασμενος ανημπορος θεατης...
Σε μια σαδιστικα σκηνοθετημενη αυτοκτονια...
Καταραμενος καθε νυχτα στα ονειρα μου να σε βλεπω να πεθαινεις ...
Και το επομενο πρωι να πρεπει να βιωσω την επιπονη σου ανασταση...
Με παραξενο τροπο διαλεξες να με πονας ψυχη μου...
Αλλα παραξενη ηταν και η αγαπη που σου χαρισα...
Οποτε υπαρχει μια ειρωνικη δικαιοσυνη...
Τις τελευταιες μερες εχω μεινει αγρυπνος ...
Αρνουμαι να ζησω αλλον ενα θανατο σου ...
Πινω αμετρητους καφεδες και οτιδηποτε με βοηθαει να μεινω ξυπνιος...
Και οταν ερχεται το σκοταδι παραμενω ξαπλωμενος με ανοιχτα τα ματια...
Ιδρωμενος και φοβισμενος...
Γιατι οταν κλεινω τα ματια μου το προσωπο σου εμφανιζεται μες την οθονη του μυαλου μου σαν να προβαλλει σκηνες προσεχως απο το εργο που προκειται να ακολουθησει...
Ενα εργο που αμα αρχισει δεν θα μπορω να φυγω στην μεση...
Πρεπει για αλλη μια φορα να το δω ολοκληρο...
Δοκιμαζω τις αντοχες μου και αναζητω πηγες ενεργειας...
Τροπους να περασει και αυτη η νυχτα...
Ανασηκωνομαι και καρφωνω τα ματια μου στο καθρεφτη...
Κοιταζω το προσωπο που βρισκεται μεσα του επιμονα...
Ξερω οτι ο καθρεφτης δεν λεει ποτε ψεμματα ...
Ποτε...
Εμεις λεμε ψεμματα στον καθρεφτη...
Καθε μερα...
Ψεμματα που κολακευουν τα λαθη και τις αδυναμιες μας...
Ψεμματα που καλοπιανουν τις τυψεις και τις ενοχες μας...
Ψεμματα που δικαιολογουν την μιζερια και τους φοβους μας..
Ομορφα αληθοφανη ψεμματα...
Ομως οταν κοιτας τα ματια του αντικατοπρισμου σου ξερεις...
Και εγω ξερω...
Η μαλλον ετσι νομιζω ,οτι ξερω...
Γιατι καθως κοιταω, οσο πιο εντονα μπορω τα αυπνα ματια του ειδωλου μου στον καθρεφτη,τοσο πιο πολυ σιγουρευομαι...
Οτι μπορει εσυ να εισαι η αφορμη ...
Αλλα ...
Δεν εισαι η αιτια τελικα...
H αιτια ειναι αυτο που κοιταζω...

Και αυτο που κοιταζω ειναι τα ματια ενος αγνωστου...
Και..
Κανεις δεν αγαπαει...
Κανεις δεν ερωτευεται..
Κανεις δεν εμπιστευεται..
Αυτου του ειδους τα ματια...
Κανεις δεν αγωνια...
Κανεις δεν θελει να ρωτησει...
Κανεις δεν θελει να μαθει...
Τι κρυβεται πισω τους...
Και ετσι οποιος τα εχει καταδικαζεται ερημην του σε απομονωση...
Γιατι ο κοσμος φοβαται αυτο που μπορει να αντικρυσει στα ματια ενος αγνωστου...
Και γιαυτο τα αποφευγει...

12 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Όταν αρχίζεις να μην αναγνωρίζεις τον εαυτό σου στον καθρέπτη η κατάσταση έχει ξεφύγει!!
Όταν δεν βλέπεις μέσα τους τον έρωτα και την αγάπη που κρύβουν για το άτομο που σε βασανίζει κάθε νύχτα νομίζω εθελοτυφλείς γιατί ξέρεις ότι πονάς.
Νομίζω πρώτα πρέπει ν'αγαπήσεις να ζωντανέψεις εσύ(ο καθένας μας)το είδωλό του(τα μάτια του) για να το αγαπήσει και ο άλλος!

Καλό μήνα να'χεις με φιλιά θαλασσινά!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ζωγράφισες πάλι....επιχειρηματία λουκουμοπαραγωγέ...
Καλό μήνα...

She είπε...

Για άλλη μία φορά..έγραψες!

καλέ μου Ιανέ...


"..γιατί θυμάσαι πάντα τα λάθη; γιατί δεν φεύγεις για την λησμονιά;"

Ianos είπε...

zoyzoy ...
Λες να το χανω σιγα σιγα???
Να ετοιμαζομαι για τα παιδια με τις ασπρες μπλουζες? ;-))
O καθρεφτης απο μονος του ειναι ενα αντικειμενο ναρκισισμου...
Μεσα του βλεπουμε παντα το ιδιο απλα το μεταβαλουμε...
Αναλογα με το τι εχει αναγκη το εγω μας...
Τα ματια που αποκτουν αυτου του ειδους το βλεμμα το αποκτουν με τα βιωματα που αποκομιζουν στο ταξιδι τους.
Και ισως μετα απο αυτα ισως αμα καποιος ξεπερασει το φοβο και τα πλησιασει να δει οτι μπορουν να αγαπησουν και παλι...
Φιλια μπαρμπεκιου!!!

Ianos είπε...

Φουλη!!!
Καλο μηνα επισης!!!
Ευχαριστω πολυ!!!
Δεν την βλεπω καλα την επιχειρηση το μανιταρι στο βλογ της εκανε ερανο!!!
Παμε για φαλιμεντο!!!
Φιλια!!!

Ianos είπε...

Anasa μου...
Ετσι μπραβο!!!
Ευχαριστω ευχαριστω!!!
Τα λαθη μου ειναι τα παρασημα μου και οι οδηγοι μου.
Το ταξιδι θα ξεκινησει μολις βρω τον καταλληλο συνταξιδιωτη!!!
Πολλα φιλιααα!!!

Λερναία Υδρα είπε...

Αν είναι να χαιδεψουμε το εγώ μας στον καθρέφτη μέχρι να βρούμε την δύναμη να πολεμίσουμε τις φοβίες μας, τα λάθη μας, τα όνειρά μας.... το να το κάνουμε..
Αρκεί κάποια στιγμή να ξυπνήσουμε, να μην κοιτάμε σαν υπνωτισμένοι "τα μάτια του αγνώστου"...

Καταπληκτική η γραφή σου!!!!
Καλό μήνα..

Ianos είπε...

Λερναια υδρα...
Το θεμα ειναι οτι το χαιδεμα κατα κανονα οδηγει στο να κακομαθουμε και να εφυσηχαστουμε!!!
Και ισως αυτη η πλανη να μας οδηγησει να πολεμησουμε για λαθος πραγματα και λαθος ανθρωπους!
Αλλα και παλι τα λαθη ειναι που μας δινουν την γνωση!
Οποτε φαυλος κυκλος!
Ευχαριστω πολυ οπως ειπα και σε αλλο σχολιο στο facebook λεγε λεγε στο τελος θα με κανετε να το πιστεψω οτι γραφω καλα!!!
Καλο μηνα!!!Φιλια!!! ;-))

vampirella είπε...

Kαλησπέρα,
Θέλω απλά να πω ότι διαβάζοντας αυτό που έγραψες, νιώθω λιγότερο μόνη. Και είναι λες και βλέπω ένα κομμάτι της ζωής μου, πολύ μακρινό, να ζωντανεύει μπροστά μου. Αλλά, τώρα που έχει περάσει καιρός, μπορώ να πω με σιγουριά πως όλα αυτά τα άγρυπνα βράδια, τα μαρτυρικά, με έμαθαν να αγαπώ τον εαυτό μου. Με έκαναν πιο δυνατή. Όλα τα συναισθήματα είναι χρήσιμα, και είμαστε τυχεροί αν καταφέρουμε να νιώσουμε πολλά από αυτά... ακόμα και τα δυσάρεστα. Τώρα πια τα εκτιμώ και αυτά. Τώρα πια δεν φοβάμαι να πληγώσω ή να πληγωθώ, γιατί ξέρω πως η περιπλάνησή μας σε αυτό τον κόσμο πρέπει να είναι γεμάτη εμπειρίες. Και τη δική μου θέλω να την γεμίσω με κάθε λογής...
Καλό βράδυ

Ianos είπε...

Vampirella...
καταρχας καλως ορισες στο φτωχικο μου!!!
Χαιρομαι ιδιαιτερα που αυτο το κομματι σε αγγιζει και σου φερνει εικονες!
Αυτη η περιοδος ακομα και αν ειναι επιπονη ειναι απο τις πιο διδακτικες στην ζωη μας!
Οποτε καλο ειναι να μενει ζωντανη στην μνημη!
Ζησε την ζωη σου με το παθος που γραφεις και δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα
Πιες απο την κουπα της οσο μπορεις...
Αλλα το μυστικο ειναι να πιεις οσο αντεχεις!!!
Πολλες καληνυχτες!!!

S.... είπε...

Yperoxo keimeno...ka8hlwtiko...
Kalhnuxta, Iane mou!

Ianos είπε...

s....
Σε ευχαριστω παρα πολυ!!!
Καληνυχτα...