19/8/09

Tης νυχτας σκεψεις...



O δρομος που οδηγει στην παραλια ηταν γεματος κοσμο...
Κοσμο που με αναγκαζε να κινουμε νωχελικα..
Πριν λιγο ειχα ευγενικα ξεφυγει απο την παρεα που διασκεδαζαμε για να παω να κατσω μονος μου στην αμμουδια...
Εγω και οι σκεψεις μου...
Κανεις αλλος...
Επιταχυνω λιγο και με ενα επιδεξιο σλαλομ αναμεσα σε μεθυσμενα ζευγαρακια και επιδοξους εραστες φτανω στην παραλια...
Ο κορμος ενος μεγαλου δεντρου που ειναι στην ακρη της θα ειναι το σημειο που θα με φιλοξενησει για τις επομενες ωρες..
Παιρνω μια μεγαλη ανασα και εχοντας μπροστα μου την γαλαζια ομορφια αρχιζω δειλα δειλα να απελευθερωνω τις σκεψεις μου..
Ποσα μυστηρια αραγε της ζωης να ειναι θαμμενα κατω απο την αμμο?
Ποσοι ανθρωποι θα ειχαν κατσει στο ιδιο δεντρο και θα ειχαν μοιραστει τα ονειρα τους με την νυχτα και την θαλασσα?
Το δαχτυλο μου ζωγραφιζει σχηματα προσπαθωντας να καταλαβω...
Σκεφτομαι οτι θα πρεπει να εισαι η φλογα σε μια φωτια ενος ονειρου που απλα δεν θα σβησει..
Το βλεμμα μου χανεται μακρια μεσα στο σκοταδι...Στην αβεβαιοτητα...
Ενα αστερι πεφτει ...
Ποσο μακρια μπορει να φτασει αραγε?
Αν πιασει η ευχη μου θα πεσει πανω στα χερια σου ...
Δωρο ενος αμετανοητα τρελου...
Τοσες νυχτες τωρα βγαινω εξω κυνηγωντας καινουργιες αγαπες...
Τοσες νυχτες ψαχνω για καινουργιους Θεους ...
Τοσες νυχτες αναζηταω καινουργιο αιμα...
Τοσες νυχτες ματαιης περιπλανησης..
Στο τελος καταληγω παντα να ψαχνω εσενα...
Σκεφτομαι οτι μια βροχερη μερα θα βρεθουμε τρεχοντας μες την βροχη οπως κανουν τα ερωτευμενα σχολιαροπαιδα..
Και τοτε εγω θα ακουσω επιτελους να φωναζεις το ονομα μου και θα εχουμε σκοτωσει μαζι τον εχθρο μας ...
Την ηλιθια περηφανεια...
Η ωρα εχει περασει και αρχιζει να χαραζει...
Καθως η νυχτα σηκωνει το πεπλο της οι πρωτες ηλιαχτιδες τρυπανε τα συννεφα και μου φαινεται οτι σχηματιζουν στον ουρανο το ονομα σου..
Χαμογελαω και αναρωτιεμαι...
Μου λειπεις τοσο πολυ που εχω παραισθησεις η ο Θεος συνωμοτει μαζι σου για να μου πεις την πιο γλυκια καλημερα?
border="0" />

8 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Ο έρωτας σε κάνει ποιητή συγγραφέα δημιουργό.Αυτή η φλόγα που σε καίει και ψάχνει διέξοδο να βγεί.Τυχερή η μούσα σου που σ΄εμπνέει και δίνει νόημα στις νύχτες στο ξημέρωμα σου.
Να ευχηθώ να μην μείνει ανεκπλήρωτος!
Φιλιά θαλασσινά!

Αργυρώ είπε...

Σε διαβάζω καιρό τώρα, η γραφή σου με κάνει πολλές φορές να αισθάνομαι οτι μου είσαι πολύ κοντινός, γνώριμος. Αυτά. Σε χαιρετώ και χαίρω!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλησπέρα... τι κάνουμε ποιητή μου,με τις όμορφες ρίζες!!!!
Σε ενημερώνω, οτι οι βουτιές, από 11-18, ήταν από άλλο νησί,ελπίζω να το ένιωσες;;(πολύ κρύα νερά)!!!

ΒLOGGERS ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ" είπε...

Την ηλιθια περηφανεια...ειλικρινα ρεαλιστικό

Ianos είπε...

zoyzoy...
O ερωτας ειναι κινητηριος δυναμη για να ανακαλυψουμε πραγματα και δυναμεις που αγνοουσαμε οτι υπαρχουν!
Τωρα για το πως νιωθει η μουσα μου να σου πω την αληθεια δεν το εχω σκεφτει και δεν την εχω ρωτησει ποτε...
Ισως γιατι οτι γραφω ειναι απλα μια καταθεση...
Ποτε μα ποτε δεν εχει περασει απο το μυαλο μου η πιθανοτητα της αναληψης...
Το να εξαργυρωσω δηλαδη τα τυχον συναισθηματα που δημιουργει η γραφη μου..
Οποτε για το πως νιωθει η μουσα μου πρεπει να απαντησει η ιδια...
Οχι τιποτα αλλο να μαθω και εγω!!!
:-)))
Φιλια !!!

Ianos είπε...

Αργυρω...
Ενα μεγαλο καλως ορισες ...
Χαιρομαι πολυ που αυτα που γραφω σου εχουν κανει συντροφια καποιες ωρες τις ζωης σου...
Μερικες φορες δεν χρειαζεται να γνωριζουμε τον αλλο δια ζωσης για να μας ειναι οικειος...
Και ισως αυτες ειναι οι καλυτερες γνωριμιες γιατι ειναι γνωριμιες ψυχης και οχι οπτικα ερεθισματα!
Η χαρα και η τιμη ειναι ολη δικη μου ...
Και να μιλας... θα ειναι χαρα μου να σου απανταω...
Πολλες χαμογελαστες καλησπερες!!!

Ianos είπε...

Φουληηηηηηη...
Γιαυτο ξεπαγιασα και εφτασα στα προθυρα της νεας γριπης???
Απαπα πολυ κρυο το νερο ...
:-))
Εγω καλα ειμαι...
Λιγο αγχωμενος σχετικα με κατι αποφασεις που πρεπει να παρθουν αλλα συνηθισμενα τα βουνα στα χιονια!!!
Φιλια και μπανιο σε πιο ζεστα νερα ...

Ianos είπε...

Bloggers...
Η περηφανεια ειναι απο τους κυριοτερους λογους για τις μεγαλυτερες συναισθηματικες απωλειες...
Και απο τους πιο υπουλους και δυσκολοκαταβλητους εχθρους!!!
Καλησπερες!!!