10/9/08

Αυτη δεν ειναι η αρχη ενος τελους!


Αυτη δεν ειναι η αρχη ενος τελους!
Ειναι μια μεγαλη ενδοσκοπηση,μια επιστροφη στα χρονια της αθωοτητας μου!
Δεν φοβαμαι πια να ειμαι αδυναμος.
Και δεν με κανει περηφανο το οτι ειμαι δυνατος!
Ενας απολογισμος απωλειων,μια καταμετρηση λαθων,μια πυρρειος νικη κατα του
αλλου μου ευατου.
Που ειναι ο επαναστατης?Χαθηκε και πηρε τι θεση του ενα συντηρητικο ανθρωπακι?
Μαλλον με κουρασε ο δον -κιχωτισμος,μαλλον καποια στιγμη καταλαβα οτι αυτα που πολεμουσα ηταν ανεμομυλοι!
Που εισαι εσυ που καποτε ορκιζοσουνα να εισαι παντα διπλα μου?
Το μονο που εκανες ηταν μονο να βγαλεις αληθινο αυτον που ειπε οτι
(η προδοσια ειναι θεμα ημερομηνιων).
Ελπιζω τα τριαντα αργυρια να φτασανε για να ξεκινησεις μια μιζερη ζωη .
Δε σε μισω , σε λυπαμαι...και αυτο γιατι ξερω τι θα γινει στο τελος της γιορτης,
θα εχεις για οδηγο στην ζωη σου μια λεξη που εγω σιχαινομαι τη λεξη
(συμβιβασμος).
Αυτο δεν ειναι η αρχη ενος τελους!
Ειμαι χαρουμενος που κοιταω τις καρδιες των φιλων μου και βλεπω κομματια
απο την δικια μου.
Οποτε θελω θα γελαω και οποτε πρεπει θα κλαιω.
Κουραστηκα και αδιαφορω...
Δεν δινω πια ευκαιριες μονο επιβραβευσεις....
Αυτο δεν ειναι η αρχη του τελους και μονο ενα πραγμα φοβαμαι....
Μη τυχον αυτο που θεωρω καταφυγιο καταληξει να ειναι η φυλακη μου.......

Δεν υπάρχουν σχόλια: