19/9/08

τελικα μοιαζω με το νησι μου

τελικα μοιαζω με το νησι μου ....χωρις λογια...

7 σχόλια:

Daria είπε...

Δεν ξέρεις πόσο σας ζηλεύω όλους εσάς τους νησιώτες.... Πάρα πολύ όμως.
Καλημέρα (μεσημέριασε δλδ) βροχερή.

Daria είπε...

Είσαι ο δεύτερος διαδικτυακός Ιανός που γνωρίζω και το παράξενο είναι πως σήμερα και οι δύο είχατε την ίδια μουσική επιλογή. Από την ίδια ταινία. Το "Ερωτικό" που έχεις δεν είναι από την ταινία "Ο ασυμβίβαστος" του Θωμόπουλου;

Ianos είπε...

Καλημερα!Τι καλη δηλαδη?Παπιεγινα...
Δεν ξερω αν υπαρχει τιποτα το αξιοζηλευτο στο να εισαι νησιωτης...εμενα το μονο που με θλιβει οτι δεν μπορω να παω στο νησι μου εδω και πολλα χρονια για διαφορους λογους. Ελπιζω καποια στιγμη να επανωρθωσω.
Οσο για το Ιανος σιγουρα θα υπηρχε και αλλος δεν ειναι και το πιο σπανιο nick.Εμενα μου αρεσει χρονια ασε που εχω γεννηθει και Ιανουαριο.
Αλλα φαινεται ολοι οι Ιανοι του διαδικτυου επικοινωνουμε ψυχικα και παιζουμε την ιδια μουσικη.χι χι χι!Το τραγουδι ειναι οντως απο την ταινια ασυμβιβαστος του Θωμοπουλου. Αν και εγω αυτη τη στιγμη την εχω καταβρει με το αυτη η νυχτα μενει που εχεις εσυ για μουσικη επιλογη.

Daria είπε...

Αρχή ή τέλος Γενάρη;

Καταπληκτικό τραγούδι το "Αυτή η νύχτα μένει". Το γουστάρω τρελά από όταν το πρωτάκουσα.
Τι αξιοζήλευτο υπάρχει στο να είσαι νησιώτης; Να μπορείς να έχεις τη ρίζα σου μεσ' τη θάλασσα. Αυτό. Βρες λοιπόν τρόπο να επανορθώσεις.
Όσο για τη μέρα καλή είναι. Είχα πεθυμήσει τη βροχή και την ψύχρα.

Daria είπε...

Το soundtrack του "Ασυμβίβαστου" το ακούω από τότε που πρωτοβγήκε.

Ianos είπε...

Οτι η θαλασσα ειναι μεσα μας ειναι.Μπορει να εχω χρονια να παω στο νησι μου αλλα το νοιωθω σπιτι μου σαν ενα μερος που ανηκω και ας με τρωει η Αθηνα απο την ωρα που γεννηθηκα!Και το μονο μερος που γαληνευω ειναι μονο οταν βλεπω θαλασσα,μπορω να την κοιταω ωρες.
Το αυτη η νυχτα μενει ειναι απο τα καλυτερα τραγουδια που εχει γραψει ο Κραουνακης και αυτη η κοπελα η Παπιου τοσο καλη φωνη και τοσο δυσαναλογη καριερα!Κυκλωματα και αγιος ο Θεος.
21 Γεναρη πρωτη ημερα του Υδροχοου.
Το κρυο μου αρεσει και μενα να μην σου πω το προτιμω απο την ζεστη απλα επειδη κινουμαι με μηχανη η βροχη καπως με δυσκολευει.
Οσο για τον ασυμβιβαστο τι να πουμε για τον Παυλο...Κριμα που τετοιο ταλεντο και μυαλο το φαγανε τα παραμυθια της ηρωινης...
Και το σαουντρακ αυτο ακουω και γενικα εκεινης της εποχης μουσικη,αγαπημενη ταινια γλυκια συμμορια του Νικου Νικολαιδη και παει λεγοντας....

Daria είπε...

...αγαπημενη ταινια γλυκια συμμορια του Νικου Νικολαιδη και παει λεγοντας....

Κατάλαβα.... Άλλος ένας της γενιάς μας. "Γλυκειά Συμμορία" και "Ρεβάνς".