29/9/09

Vampire princess...



'' Between us there is this strange chemistry... but would you die for me? ''

Η καρδια της πριγκιπισσας των vampire μπορει να μην εχει πια χτυπο...
Αλλα συγκρουεται με την νεκρη της φυση και συνδυαζει το θανατο με την ζωη...
Αφαιρει ζωες με ανταλλαγμα την παντοτινη αγαπη...
Ο ερωτευμενος θνητος στεκεται μπροστα της και ειναι ταυτοχρονα αντικειμενο του ποθου της αλλα και θηραμα για να σβησει την διψα της...
Κανει κυκλους ...
Σε καποια στιγμη τον πλησιαζει και του ψιθυριζει στο αυτι..
"Θελεις να με εχεις?Θελεις να με εχεις εστω για μια στιγμη ?"
"Θελω να σε εχω για παντα" ουρλιαζει αυτος ...
Το προσωπο της λαμπει απο αυταρεσκεια...
Ο ποθος του αντρα την κανει να γινεται ολο και ομορφοτερη...
Μοιαζει σαν αστερι που λαμπει...
Ενα παραξενο αστερι ... Ενα φωτεινο αστερι της νυχτας...
Σαν να τρεφεται απο αυτο το μειγμα ερωτισμου και φοβου...
Τωρα στεκεται μπροστα του και καρφωνει τα πυρινα ματια της στα δικα του ...
"Τι βλεπεις ?"τον ρωταει ξανα"Τι χρειαζεσαι?¨"
"Οτι βλεπω εισαι εσυ και oτι χρειαζομαι εισαι εσυ...Σε χρειαζομαι περισσοτερο απο τον αερα που αναπνεω.."
"Και ποια η προσφορα σου για να αποκτησεις αυτο που επιθυμεις?"
"Το αιμα στις φλεβες μου ειναι δικο σου οπως και η ψυχη μου...Δεν εχω κατι αλλο..."
"Αυτα αρκουν.."
Τα ματια της λαμπουν ολο και πιο πολυ ...
Σαν πολυτιμα διαμαντια τοποθετημενα σε περιοπτη θεση...
Η αδημονια της ειναι εκδηλη...
Με το ζορι κραταει το στομα της μακρια απο το λαιμο του...
Πλησιαζει τωρα σε αποσταση αναπνοης και του μιλαει με φωνη ξεπνοη απο την επιθυμια...
"Ξερεις μεταξυ μας υπαρχει μια παραξενη χημεια απο την πρωτη στιγμη αλλα ..."
Πριν τελειωσει την φραση της κανει μια μικρη παυση και τον φιλαει απαλα στο λαιμο,
Αργα ,ιεροτελεστικα ,σαν να προετοιμαζει την σαρκα του για να την υποδεχθει ...
"Αλλα?"ψελλιζει εκεινος...
"Αλλα θα πεθαινες για μενα?"
"Θα πεθανω για σενα ,φτανει αν το κανω να ειναι και η αγαπη σου παντοτινη ..."
"Μα δεν το ξερεις γλυκε μου...Μονο ενα vampire μπορει να σε αγαπησει για παντα!"
Δεν περιμενει να ακουσει την απαντηση του,τα δοντια της εχουν χωθει μεσα στην ζεστη σαρκα του ,το αιμα του ρεει στο στομα της...
Οσο μεγαλη και αν ειναι η διψα της θυμιζει στον εαυτο της οτι για να κρατησει την υποσχεση της δεν θα πρεπει τον στραγγιξει...
Η πριγκιπισσα των vampire ειναι ερωτευμενη με αυτον τον παρατολμο θνητο ....
Την γοητευσε το θαρρος του , η αγνοια φοβου,το θρασος του...
Και η θυσια του της ξυπνησε ενα ζωωδη ερωτισμο που ειχε πολλα χρονια να αισθανθει...
Ο οικειοθελής του θανατος για την αγαπη της αποτελει για αυτην ενα πολυτιμο δωρο ..
Καi ως ανταλλαγμα για την προσφορα του,θα του κανει δωρο την αθανασια....

4 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

μπρρρρρρ βαμπηρ...
Πολύ ερωτικό κείμενο!!!μου θύμισε Ζακουλα...Φιλιααα

Ianos είπε...

Φουλη!!!
Χεχεχε ...
Ειδες τα βαμπιρ?
Εγω τους εχω αδυναμια...
Φιλια!!!

manetarius είπε...

Αχ... ότι έφαγα τρια τουλουμπάκια (από τα μικρά..) και έχω μια δίψα.. μήπως σας βρίσκεται μια κούπα αιματάκι;
:Ρ :))

Ianos είπε...

μανιταρακι μου...
Θα προοωθησω το αιτημα σας στον συγκατοικο Zombie@blood που εχει και το ονομα και τη χαρη για να το ικανοποιησει...
Μονο 3 τουλουμπακια ??? Εχει πεσει η αποδοση μου φαινεται!!!
Πολλα φιλιααααααααααααα