3/10/09

Ταξιδευω αποψε...


Ταξιδευω αποψε...
Οι τοσες μου φυγες με κουρασαν...
Φυγες ανευ προορισμου...
Αραγε ηταν πραξεις αυτοθυσιας η δειλιας?
Δεν μπορω να το ξεχωρισω πλεον...
Απατη ηταν σου λεω...
Μπορει να ηταν γλυκια απατη αλλα η ουσια δεν αλλαζει...
Ασχετα με το κινητρο της μια απατη ειναι παντα απατη...
Εναλλασομαι τοσο καιρο σε τοσους πολλους ρολους που μπερδευτηκα...
Λες και σε καθε ταξιδι αφηνα ενα κομματι μου πισω..
Αποψε σε αυτο το τελευταιο ταξιδι θελω να ειμαι μονο ο γυμνος εαυτος μου...
Αναψα μια φωτια και πεταξα τα ρουχα που φοραγα μεσα της ...
Τα μισω αυτα τα ρουχα...
Μεχρι τωρα το καθε μου φευγιο το εντυνε η μοναξια...
Και τα ρουχα του ηταν παντοτε σκουρα...
Ξεθωριαζαν στο μυαλο μου καθε φορα και πιο πολυ τα χρωματα...
Με τα χρονια ξεχασα το γαλαζιο που λατρευω ...
Καταρα...

Ταξιδευω αποψε...
Θα το αλλαξω το σκηνικο..
Πες με παλι τρελο..
Πες με παλι ονειροπολο...
Πες οτι καλυτερο εχεις για να με αποθαρυνεις...
Θα σε ακουσω αλλα για αλλη μια φορα θα ειμαι ανυπακουος....
Θα τους πολεμησω και αυτους τους ανεμομυλους....
Σαν ρομαντικος σχιζοφρενης παγιδευμενος σε λαθος εποχη...
Θα κρυψεις το προσωπο σου στις παλαμες σου καθως η μαχη θα εκτυλισεται ...
Γιατι ξερεις οτι δεν αντεχω να βλεπω τα δακρυα σου ...
Θα ευχεσαι οτι γινει να ειναι γρηγορο και ανωδυνο....
Αλλα καμια μαχη τετοιου ειδους δεν γινεται να ειναι ετσι...
Θα ειναι δυσκολη και επωδυνη ...

Αν νικησω θα ερθω...
Αν με αντεξεις θα μεινω...
Αν με αγαπησεις θα αναστηθω...

Ταξιδευω αποψε...
Στο πεδιο της μαχης εχουν παραταχθει τα λαθη ,τα παθη ,οι εμμονες μου και με περιμενουν ...
Ομως νιωθω πιο δυνατος και αποφασισμενος απο ποτε...
Αυτο το μαρτυριο που μοιαζει με του Προμηθεα θα τελειωσει αυτην την νυχτα....
Αλλα εσυ...
Μην φοβασαι αποψε...
Μονο πιστεψε με...
Δεν γινεται να πεθανω αποψε...
Το ξερω ...
Και η διαισθηση μου δεν μου εχει πει ποτε ψεμματα...
Ειμαι σιγουρος ...
Θα πολεμησω...
Θα ξεσκισω την σαρκα μου παλευοντας ...
Και στο τελος θα νικησω...
Και οταν θα ερθω αποκαμωμενος και ματωμενος να εισαι ετοιμη ...
Ετοιμη να καθαρισεις τις πληγες μου και να αντεξεις τα ουρλιαχτα μου κατα την διαρκεια της επουλωσης...
Και οταν ξυπνησω απο τον υπνο της αναρρωσης να εισαι διπλα μου ...
Γιατι θελω να ειναι τα ματια σου το πρωτο πραγμα που θα αντικρυσω...

Ταξιδευω αποψε...
Παω να δωσω την μαχη που τοσο καιρο αποφευγα...

8 σχόλια:

She είπε...

Φίλε μου καλέ,

Το ταξίδι έχει σημασία κι όχι ο προορισμός. Όπου και να σε βγάλει το σημερινό σου ταξίδι, απόλαυσέ το σαν να ήταν το τελευταίο! Εξάλλου, ξέρεις πολύ καλά ότι τα ταξίδια της ψυχής έχουν τα πιο όμορφα τοπία!

Υ.Γ. Αυτός ο προσκυνητής, είναι η χαρά της ακοής μου! Μπράβο, άψογη επιλογή!

;-)

Ianos είπε...

Anasa μου...
Ασφαλως και τα ταξιδια ειναι που εχουν σημασια ...
Αλλα το ζητουμενο ειναι καποια στιγμη να υπαρχει και η Ιθακη...
Αλλα επειδη για ανθρωπους σαν και μενα ειναι πολυ δυσκολο να εμφανιστει κανω αυτο ακριβως...
Ζω το ταξιδι και απομυζω ολες τις ομορφιες που μπορει να μου προσφερει...
Και παντα θελω να εχω την ελπιδα οτι θα ειναι το τελευταιο...
Αντε φιλιααα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

Τρελέ,ονειροπόλε..
ρομαντικέ..
σχιζοφρενή παγιδευμένε....
Ταξίδεψε,και φτάσε ευτυχισμένος στον προορισμό σου....
Καλό σκ φιλιά...

zoyzoy είπε...

Καλό ταξίδι να'χεις όποιος και αν είναι ο προορισμός σου.Τα ταξίδια είναι μαγεία γιατί μαθαίνεις ζείς απολαμβάνεις εμπειρίες.
Γιατί να'ναι το τελευταίο τι ταξιδευτής του ονείρου είσαι χωρίς ταξίδια του μυαλού είμαστε ζωντανοί-νεκροί πόσο μάλλον αληθινά!

Καλό ΣΒΚ να'χεις με φιλιά θαλασσινά!

Ianos είπε...

Φουλη ...
Οπως τα διαβασα ετσι μαζεμενα ανησυχησα...χεχεχε...
Λεω παει του γιατρου ειμαι...
Το κουριερ ακομα να φανει...
Και περιμενωωωωωωωωω....

Ianos είπε...

zoyzoy...
δεν ειπα οτι θα ειναι το τελευταιο ειπα οτι ελπιζω να ειναι το τελευταιο....
Και εννοω οτι αμα αραξω στην ασφαλεια της Ιθακης θα κανω μονο πια ταξιδια μυαλου...
Και θα ειναι αμετρητα ...
Kalo ΣΒΚ φιλιααααα

Λερναία Υδρα είπε...

Σε αυτό το ταξίδι πάρε τον δρόμο τον λιγότερο ταξιδεμένο...Η Ιθάκη είναι πάντα εκεί και περιμένει..
Θα βγεις νικητής και εκεί στο τέρμα θα βρεις και όλα τα κομμάτια που έχασες σε κάθε σου μάχη..
Καλημέρα και καλή βδομάδα!!!

Ianos είπε...

Λερναια Υδρα...
Καταρχας χαιρομαι παρα πολυ που εισαι και παλι στις επαλξεις!!!
Kατοπιν στο θεμα μας θα σου πω αν κατι με γοητευει σαν ανθρωπο ειναι να πηγαινω εκει που λιγοι εχουν παει...
Γιατι ενα πολυσυχναστο (μερος) γινεται με την παροδο του χρονου ενας συνηθισμενος προορισμος...
Καλησπερα γλυκια μου... :-))