10/10/09

Φλογα...


Δες το φως απο εκεινους που μπορουν να το βρουν ...
Ψαξε αναμεσα στο πληθος για το οικειο προσωπο...
Θα το αναγνωρισεις πιστευω...
Ειναι αυτο που μπροστα απο τα ματια του φαινεται να εχει περασει ενας ολοκληρος κοσμος...
Παψε να θρηνεις για το ματαιο ονειρο ...
Ειναι αργα πια για να σωθει...
Κειτεται μπροστα σου ψυχρο και ακαμπτο...
Συνειδητοποιησε το ...
Οπως πρεπει να συνειδητοποιησεις οτι η μοιρα πρεπει να κρυψει το προσωπο της ...
Να κρυφτει απο εκεινους που καμωνονται οτι μπορουν να διαβασουν τα σημαδια ...
Απο αυτους που λενε οτι μπορουν να σου φανερωσουν τα ανειπωτα..
Απο τους νεογεννητους φαρισαιους...
Μην φοβασαι την ομιχλη αυτου του τοπου...
Ουτε να σε τρομαζει η οργη των κεραυνων αυτη την νυχτα.
Eδω ειμαι εγω...
Μην δινεις σημασια στις κραυγες του ψευδους...
Αγνοησε τες και θα ξεθωριασουν...
Μην υποκυψεις στις ικεσιες του πονου ...
Ειναι παραπλανητικο τραγουδι σειρηνας για να χασεις το δρομο..
Εδω ειμαι εγω...
Επικεντρωσου στην φωνη μου και απλα συνεχισε να προχωρας προς το αχνο φως...
Κατα την διαδρομη αδειασε το μυαλο σου απο το σημερα..
Μεταφερσου σε μια αλλη εποχη ...
Σε μια εποχη με εντονες στιγμες παθους...
Ετσι ωστε να μην μπορουν να εισχωρησουν τα πλασματα της νυχτας μεσα του...
Σφραγισε το νου σου με συναισθηματα αληθειας, αγαπης και σεβασμου...
Αυτα ειναι που τα τρομαζουν...
Αυτα ειναι που τα διωχνουν ...
Γιατι ειναι ανικανα να τα αντιμετωπισουν...
Γιατι ειναι ανικανα να τα βιωσουν...
Και γιαυτο τα φοβουνται...
Συνεχισε να περπατας ...
Φτανεις σε λιγο...
Εισαι πια τοσο κοντα ...
Πρεπει ηδη να νιωθεις τις αορατες αλυσιδες να ραγιζουν ...
Σε λιγο θα σπασουν στο υποσχομαι....
Μονο συγκεντρωσου στο φως και συνεχισε...
Εδω ειμαι εγω....
Ακου την φωνη μου ...
Αισθανεσαι τον αερα της αποδεσμευσης να σου χαιδευει τα μαλλια?
Κοταξε τον που φτανει στην φλογα και την δυναμωνει ...
Κανε ενα βημα ακομη ...
Τα καταφερες...
Εφτασες ονειρικο μου πλασμα...
Εισαι πια εδω και μπορεις να κρατησεις την φλογα στα χερια σου...
Νικησες τους φοβους και τους δαιμονες ...
Τι να μπορεσει να σε τρομαξει πια?
Απο εδω και περα η ζωη θα σου μοιαζει με παιχνιδι που θα μπορεις να νικας συχνα...
Ειδες που η φλογα δεν σου καιει τα χερια οπως φοβοσουνα...
Ηταν φτιαγμενη για να ζησει στην παλαμη σου...
Και εχει μονο ενα σκοπο...
Να φωτιζει ολα αυτα που προκειται να κερδισεις...
Με κοιταζεις ...
Εχεις παλι αυτο το τρομαγμενο βλεμμα ...
"Ειναι αληθεια η ονειρευομαι?" με ρωτας ...
Ετσι οπως ειμαι αντικρυ σου βαζω τις παλαμες μου κατω απο τις δικες σου ...
Αναμεσα μας φεγγει η φλογα και φωτιζει τις λιμνες των ματιων σου που ειναι ετοιμες να ξεχειλισουν...
"Ειναι αληθεια ...Καλως ηρθες ...Εδω ειμαι εγω..."

9 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Όμορφες σκέψεις...
Καλησπέρα Ιανε

Ianos είπε...

Καλησπερα Φουλη...
Πως πανε οι διακοπες?

zoyzoy είπε...

Πολύ όμορφο το γραπτό σου
Η φλόγα είναι αυτή που δίνει ενέργεια δύναμη έρωτα ζωή όλα γύρω μας κινούνται από μια εσωτερική φλόγα που σιγοκαίει!
Αν φουντώσει με την έννοια του πάθους ικανή να καταστρέψει.

Καλό σου βράδυ με φιλιά θαλασσινά!!

Ανώνυμος είπε...

ενας απ΄τους λογους,ο σημαντικοτερος ισως, που οταν πεφτω μετα ξανασηκωνομαι παλι ειναι οτι ξερω οτι εισαι εσυ εδω

ευχαριστω γι΄αυτο

δεν ξαναζητω ευχαριστω
ουτε συγγνωμη απο αποσταση

Ianos είπε...

zoyzoy...
Σε ευχαριστω...
Συμφωνω ...
Γιαυτο πρεπει να γινεται προσεκτικη χρηση της φλογας γιατι μπορει να ζεστανει αλλα μπορει και να καψει...
Πολλα φιλιααα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

Έλα να διακοπεύσεις και εσύ στο γατόσπιτο...

Αντώνης Κουγιαγκάς είπε...

μη με ρωτάς αν διψάω...

όταν γεννήθηκε η ιδέα , αναρωτήθηκε η πράξη... όταν τα ενδόμυχα γλυκά όνειρα μας..ξεφύγουν στο διάστημα της ανέμελης περιπλάνησης της ψυχής μας , κυνηγούν τις ανείπωτες προσδοκίες.. μελλοντικής υπαρξιακής απεγνωσμένης υπόστασης..είπε τότε το μικρό παιδί στο γεράκο με τα ασπρα μαλλιά :μην αφήνεις την καρδιά και το μυαλό να εμποτισθούν απο το μαύρο χρώμα των ενστίκτων ..ανθίζει πιο εύκολα η ειλικρίνεια ετσι...
( τότε κ τώρα - απο τη "συλλογή ψυχανεμίσματος" εκδ.Εδώ κ Τώρα 1981 στο 2009)

Ianos είπε...

Φουλη...
Περναω σχεδον καθε μερα απο το γατο σπιτο!!!

Ianos είπε...

Αντωνη...
Παρα πολυ ομορφο ,μου δημιουργησε υπεροχες εικονες ...
Τελικα η ευαισθησια ειναι θεμα και κοινου DNA ...
Φιλια πολλα!!!