14/3/11

Όταν χαμογελάς...


Χαρούμενα χρώματα μου ζήτησες για δώρο σε μια επέτειο που είχες πάψει καιρό να γιορτάζεις...
Και εγώ βγήκα εκείνο το απόγευμα που σταμάτησε η βροχή και άρχισα να ψάχνω την άκρη του ουράνιου τόξου για να τα κλέψω...
Και ας μην θυμάμαι το λόγο της γιορτής...
Έτσι και αλλιώς δεν είχε σημασία...
Ποτέ δεν είχε άλλωστε για μένα το ποιος είναι ο λόγος της χαράς σου...
Φτάνει που έβλεπα το χαμόγελο να ζωγραφίζεται στο πρόσωπο σου...
Τότε στο δικό μου γκρίζο ουρανό έβρεχε χρώματα και φως...
Άμα ήξερες πόση δύναμη έχει το χαμόγελο σου ίσως και να τρόμαζες...
Αλλά καλύτερα που δεν το ξέρεις ...
Έτσι καταφέρνω που και που να κλέβω λίγο και να το φυλάω σε ένα μικρο ασημένιο κουτάκι...
Αποταμίευση φωτός για τις σκοτεινές μου μέρες...
Δεν το ξέρεις άλλα υπάρχει κάτι επάνω σου...
Κάτι μαγικό...
Που κάθε φορά με αφήνει ξέπνοο και εκστασιασμένο...
Κάνοντας με ικανό για τα πιο τρελά εγχειρήματα...
Θα τα βρω τα χρώματα που ζήτησες...
Και όταν τα βρω θα γλιστρήσω αθόρυβα στο δωμάτιο σου την ώρα που κοιμάσαι και το φεγγαρόφωτο θα καθρεφτίζεται στα παράθυρα σου...
Θα τα αφήσω απαλά δίπλα στο μαξιλάρι σου για να είναι το πρώτο πράγμα που θα αντικρίσεις όταν ανοίξεις τα μάτια σου...
Έπειτα θα φιλήσω το κρυφό τατουάζ που έχεις στο πίσω μέρος του λαιμού σου και θα χαθώ ξανά μες τις σκιές της νύχτας...
Άλλα θα αφήσω στο μικρο σου δωμάτιο τα μάτια της ψυχής μου...
Για να δουν την στιγμή που θα αντικρίσεις το δώρο σου...
Την στιγμή που θα χαμογελάσεις...
Γιατί για αυτές τις στιγμές αξίζει να ζει κάνεις ...
Όταν χαμογελάς αισθάνομαι σαν μου χαρίζεται ένα κομμάτι ουρανού...
Που κανένα από τα άσχημα του κόσμου δεν μπορεί να το λερώσει...

22 σχόλια:

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

περιέγραψες με πανέμορφο τρόπο της αγάπης το απόλυτο.

τόσο γλαφυρές οι αποχρώσεις της, που ένοιωσα δάκρυα συγκίνησης να τρέχουν απ' τα μάτια μου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

Τι είναι καλέ σήμερα, μέρα αποταμίευσης; έχει και τατου; πολύ προχω.....
καλημέρα ποιητή μου, φιλιά...

next_day είπε...

γέμισε χρώματα και μουσικές το σπιτάκι σου καλέ μου.....
συγκινητικό.. αληθινό...μα πάνω απ'όλα τρυφερό!
Σε φιλώ γλυκά!

D.Angel είπε...

Εγώ σου κρατάω μούτρα...
οχι οχι οχι δεν σου χαμογελάω
Πειράζει;;;;;;
Φιλιά πολλάααααααααα
Σμουατςςςςςςςςςςςς

Dreameraki είπε...

Πώς πάει εκείνο το τραγούδι;;-Γέλα μου κι ας είναι ψέμα,έλα γέλα μουυυυυυ-
Σίγα το όφωνο θα πεις τώρα εσύ κι άδικο δεν θα 'χεις!!

Μεταδοτικό είναι το άτιμο!!
Κλέβεις και χαμόγελα βρε κλεφτοκοτά;
Θα σου φωνάξω τη ΣΔΟΕ ρεεεε

Βιβη είπε...

Τελικά είσαι πολύ ρομαντικός!!!! Όχι ότι δε σου φαίνεται.....Απλώς κάθε φορά το επιβεβαιώνω όλο και πιο πολύ............ Σου εύχομαι ολόψυχα να σου χαρίζει τα χαμόγελά της για όλη σου τη ζωή και να μην έρθουν ποτέ σκοτεινές στιγμές για να τα χρησιμοποιήσεις. Να τα φυλάς πάντα στην ψυχή σου...Καλησπέρα Ιανέ μου!

Ianos είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ...
Τι να πω...
Άμα κατάφερα κάτι τέτοιο είναι χαρά και τιμή μου!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!! Φιλια!!

Ianos είπε...

ΦΟΥΛΗ...
Ναι βρε γιορτάζει και το ταμιευτήριο!!! ;)
Eιδες ποσο προχωρημενοι ειμαστε;40 μετρα μπροστα!!! χεχεχε!!!!Καλημερα γλυκια μου !!!Φιλια!!!

Ianos είπε...

next_day...
Μονό η αληθινές και ευαίσθητες ψυχές μπουν να νιώσουν αυτά τα χρώματα και να ακούσουν αυτή την μουσική...Και εσύ είσαι μια από αυτές!!!
Πολλά φιλιά!!!

Ianos είπε...

D.Angel...
Γιατί βρε κακιασμενο;;;
Τι σου κάνα?
Χαμογελα καλε τζαμπα ειναι...
ΣΜΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣΣΣΣΣ!!!καλημερααααααα!!!!

Ianos είπε...

dreameraki...
Σιγά Παριε θα σε ακουσει κανείς και θα γίνεις το επόμενο greek idol...
κλεφτοκοτάς εγώ???
Εξαρτάται αν αυτή από την οποία κλέβω τα χαμόγελα είναι κότα!!! χι χι χι!!!
Πάντως το κάρφωμα το έχεις στο αίμα σου!!!Άκου εκεί θα φωνάξει την ΣΔΟΕ!!! :P :P :P

Ianos είπε...

Βιβη ...
Τώρα αυτό δεν ξέρω αν είναι κάλο η κακό...Πάντως σε ευχαριστώ για τις ευχές!!! :)

zoyzoy είπε...

Ευτυχώς που 'σαι και συ και μας ανεβάζεις στα σύννεφα με τα κείμενά σου.

Τα διαβάζει η κοπέλα σου αυτά που της γράφεις να μείνει το χαμόγελο στα χείλη της για πάντα να σε βλέπει ευτυχισμένο?

Φιλιά θαλασσινά:))

Στέλλα είπε...

Το χαμόγελο πηγή ζωής και οι εμπνευσεις σου χάδι στα αυτιά μας..φιλιά!!!!!!!!!!

Ianos είπε...

zoyzoy...
Άμα καταφέρνω τέτοιο πράγμα,τι να πω;Είμαι πολύ χαρούμενος!!!
Διαβάζει η νεράιδα, διαβάζει... ;)
Πολλά φιλιά!!! :)

Ianos είπε...

STELLINA...
Ενα χαμόγελο είναι πολλές φορές αρκετό να φωτίσει τα σκοτάδια!
Ευχαριστώ και χαίρομαι που οι εμπνεύσεις μου σας αγγίζουν!!! :) Φιλια!

Κρυμμένος Μονόκερως είπε...

αχ ιανε μου..
τελειο αυτο που εγραψεσ..
αφησεσ + μενα ξεπνοη για μια στιγμη!

τα γραφομενα σου μου φανερωνουν την ανιδιοτελη αγαπη σου + τα ευγενη σου κινητρα!

+ πραγματι οταν αντικρυζεισ το χαμογελο που τοσο λαχταρασ..τιποτα
ασχημο δεν το επισκιαζει!

φιλι!

Ianos είπε...

μονοκεράκι...
Χαίρομαι πολύ που σου αρεσε...
Αυτή η στιγμή που έμεινες ξέπνοη είναι το καλύτερο δώρο για μένα...
Και τίποτα δεν είναι πιο πολύτιμο από το χαμόγελο του ανθρώπου που αγαπάς...
Φιλιά γλυκιά μου!!! :)

elena porcupine είπε...

Χάθηκα λίγο, αλλά είμαι εδώ!!!

:-)

Ianos είπε...

porcupine ...
:) :)
και ήμουν έτοιμος να έρθω στην σκαντζοχοιροφωλια και να αρχίσω να γκρινιάζω ότι με ξέχασες και δεν περνας να με δεις!!! Στο τσακ την πρόλαβες την γκρίνια!!! χε χε χε!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΠΩΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΗΣΥΧΑ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΑΡΓΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ.
ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ!!!ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

Ianos είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
Επίσης παλικάρι μου καλή εβδομάδα!και εγω περνάω πάντα από σένα και ας μην προλαβαίνω να μιλησω πάντα!!! :))