1/7/22

Δώρο μου ...

Βαδίζεις προς το γαλάζιο του ουρανού ...

Και ο τρόπος που σε λούζει το φως τονίζει το σπάνιο...

Δεν μοιάζει να πατάς στο έδαφος ... Αιωρήσε ...

Ένα μαγικό πλάσμα που δεν ανήκει σε αυτό τον κόσμο ...

Και όμως ζει ανάμεσα μας ...

Θυμάμαι εκείνη την νυχτιά που η απόσταση μηδενίστηκε ...

Με πήρες από το χέρι και με οδήγησες σε ένα κήπο γεμάτο τριαντάφυλλα ... 

Ο κήπος της εμπιστοσύνης ...

Ο δικός μας κήπος ...

Νιώθω παρασυρμένος .... Παραδομένος ...

Ενας παραμυθάς που μπροστά σου νιώθει ανήμπορος να αφηγηθεί μια ιστορία ...

Ενας ρομαντικός ανόητος...Που θέλει να χαθεί μες την γαληνή σου ...

Γιατί εσύ είσαι το μόνο που χρειάζομαι να βρω ...

Αλλά δεν θα σε ψάξω ...

Όταν η ώρα θα είναι η κατάλληλη το ξέρω ότι θα έρθεις εσύ κοντά μου ...

Η αγάπη θα σε οδηγήσει ....

Μπορείς να ακούσεις την κραυγή του λύκου ;

Ταξιδεύει στον αέρα απόψε και ξυπνά τις νεκρές πάλεις  ...

Πάντα θα βρίσκουμε ο ένας τον άλλο ...

Και ο χρόνος που δεν υπήρχε το μαζί θα μοιάζει με κακό όνειρο που τέλειωσε...

Ξέρω ότι εγώ δεν θα έχω φύγει ποτέ από αυτό το μέρος που τώρα μου μοιάζει καταραμένο ...

Αλλά θα είσαι εδώ και  θα διαλύσεις την ομίχλη ...

Και εγώ θα προσπαθώ να αποφασίσω αν θα πάρω ανάσα η αν θα πνιγώ στο βυθό της ομορφιάς σου...

Είμαι σίγουρος ότι θα διαλέξω το δεύτερο ...

Είσαι το πεφταστέρι που εκπληρώνει κάθε ευχή μου ...

Είσαι μια μαγική βροχή που καθαρίζει ότι βρώμικο ζει μέσα μου ...

Είσαι το δάκρυ του φοίνικα που με θεραπεύει και με αναγεννά ...

Εσύ είσαι το πιο πολύτιμο δώρο .... 

Το δώρο μου ...




Δεν υπάρχουν σχόλια: