15/5/09

Το ονομα του παιχνιδιου...


Ειναι μερικες στιγμες που αισθανομαι οτι χανω τον ελεγχο...
Οτι ο παρορμητισμος μου αρπαζει το τιμονι και με οδηγει οπου θελει αυτος...
Ειναι μερικες στιγμες που αισθανομαι τοσο ολιγοπιστος...
Και οσο και αν πιεζω τον ευατο μου να πιστεψει, μια μικρη φωνη στο βαθος του μυαλου μου
φωναζει οτι καμια θρησκεια και κανενας Θεος του κοσμου δεν προκειται να με βοηθησει...
Ειναι μερικες στιγμες που προσπαθωντας να αντιμετωπισω οτι παρανοικο περναει απο το μυαλο μου
χανω την ουσια και μενω καρφωμενος στην γη αρνουμενος να ανυψωθω..
Ειναι μερικες στιγμες που βγαινω εξω αναζητωντας την παγωνια και την θλιψη..
Ζαλιζω τις αισθησεις μου με οινοπνευμα και
καλοπιανω τις τυψεις μου με ενα καινουργιο λαθος...
Ειναι μερικες στιγμες που και εσυ μου μοιαζεις με λουλουδι σε ακρη γκρεμου...
Kαι ενω ολοι μου φωναζουν να σε κοιταω απο μακρια εγω επιζητω να σε αγγιξω και ας κινδυνεψω να γκρεμιστω...
Ενα πραγμα σου ζηταω νεραιδα μου να μου υποσχεθεις...
Πως αν τελικα πεσω θα πας στο σημειο της πτωσης και θα μαζεψεις ολα τα κομματια απο τις αληθειες μου που τωρα εχω κρυψει σε νοηματα και στιχους...
Μην της αφησεις εκτεθειμενες σε κοινη θεα σε παρακαλω...
Ειναι μερικες στιγμες που ματωνω και ντρεπομαι για αυτο...
Κρυβω το σημειο που αιμοραγει και αποπροσανατολιζω τους γυρω μου ελπιζοντας στη γρηγορη επουλωση..
Ματαια ομως η αδηφαγα γλαστρα που ποτιζω μου ζηταει επιτακτικα ολο και πιο πολυ αιμα..
Λες και ειναι το λιπασμα που κανει αυτα τα κοκκινα τριανταφυλλα να ανθιζουν...
Ειναι μερικες στιγμες που θελω να βρω ενα καινουργιο τροπο για να σε αγαπησω...
Ενα τροπο που να ειμαι βεβαιος οτι δεν θα σου προκαλεσει πονο..
Αλλα ολοι τροποι που ξερω να αγαπαω τον περιλαμβανουν και φοβαμαι για σενα...
Ειναι μερικες στιγμες σαν και αυτη που νιωθω την αναγκη της προσευχης...
Οπως καθε θνητο πλασμα αποζητω την βοηθεια του Θεικου...
Αλλα η προσευχη σχεδον παντα μενει ατελης...
Νικαει η ολιγοπιστια που ειπα στην αρχη...
Και το παιχνιδι συνεχιζεται...
Καθε μερα μεταβαλλει τους κανονες και προσπαθει με υπουλο τροπο να με υποταξει...
Και εγω καθε μερα προσπαθω να εφευρω μια καινουργια αμυνα για να ανταπεξελθω...
Με τα χρονια βελτιωνομαι και αποκταω οπλα...
Μερικα απο αυτα ειναι η συνηθεια στον πονο που μεταβαλεται σε αντοχη και η πειρα...
Αλλα το μεγαλο μου οπλο ειναι οτι ξερω πλεον το ονομα του ...
Ξερω το ονομα του παιχνιδιου...
Και οταν ξερεις το ονομα του παιχνιδιου μπορεις και να το κερδισεις...

5 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Είναι μερικές στιγμές,που τα λόγια είναι περιττά.......
Αυτό κάνω και γω τώρα....
όμορφα συναισθήματα!!!!!!!!!!!!
Καλό βράδυ.....

S.... είπε...

Se olous mas exei tuxei na
f8asoume se mia stigmh pou nomizoume oti h antoxh 'h h pisth 'h o,ti einai auto pou mas krataei dunatous kai ikanous maxhtes, mas exei egkataleipsei.
"Otan f8aneis se ena shmeio pou les oti den mporeis na proxwrhseis parapera,tote na xereis oti auth einai mono h mish apostash apo ekeinh pou mporeis na dianuseis"...
Kalws 'h kakws einai asullhptes oi an8rwpines antoxes kai makari na mhn xreiastei gia kanenan an8rwpo na metrhsei ws pou mporoun na
f8asoun.
Apla einai fores pou erxontai ola mazemena kai moiazoun adunata na antimetwpistoun.
Kai vevaia an xereis to onoma tou paixnidiou, mporeis na to kerdiseis, ftanei na xereis kai tous kanones tou.
Kalhmera! :)

Ianos είπε...

Φουλη...
Ειναι μερικες στιγμες που κοκκινιζω και ντρεπομαι ...
Ειδικα οταν ακουω καλα λογια...
Πολλες χαμογελαστες καλησπερες...

Ianos είπε...

S.... μου...
Αυτες οι στιγμες ειναι πολλες στην δικια μου ζωη ...
Δυστυχως δεν εμαθα την λεξη παραδινομαι και σιχαινομαι το δεν μπορω..
Οταν εχεις γεννηθει η η πορεια της ζωης σου σε αναγκασε να γινεις μαχητης το να σηκωθεις και να πολεμισεις οταν χτυπιεσαι και πεφτεις δεν ειναι επιλογης ειναι θεμα ενστικτου.
Ολα τα παιχνιδια εχουν κανονες αλλα αν προσεξες γραφω οτι το συγκεκριμενο τους μεταβαλλει καθε τρεις και λιγο..
Οποτε εκτος απο την φυσικη απεχθεια που νιωθω απεναντι στους κανονες πρεπει να αντιμετωπιζω καθε μερα και καινουργιους.
Αρα οτι δεν λυνεται κοβεται και οι κανονες ειναι για να σπανε...
Το ονομα ειναι αυτο που χαρακτηριζει το ειδος του παιχνιδιου.
Πολλα φιλια...

ΞΕΝΗ είπε...

Παρακαλώ περάστε να πάρετε την πάσα σας...