27/5/09

Θελω να φτιαξουμε μια καινουργια πολη...




Θελω να φτιαξουμε μια καινουργια πολη...
Μια πολη που θα μας χωραει ολους εμας τους ρομαντικα τρελλους ...
Που καθε της δρομος θα οδηγει σε μια μεγαλη πλατεια
που θα αποτελει κοινο σημειο αναφορας για ολους εμας τους πολιτες της...
Και που αυτη η πλατεια δεν θα ειναι γεματη απο τοξικομανεις γιατι οι ανθρωποι αυτοι θα βρισκονται εκει που πρεπει σε νοσοκομεια και ιδρυματα κοινωνικης προνοιας και οχι πεταμενοι σε αυτοσχεδια γκετο...
Θελω να φτιαξουμε μια καινουργια πολη...
Που δεν εχει σημασια το χρωμα,η θρησκεια και η καταγωγη του καθενος μας αλλα μονο το ποσο καλο μπορεις να προσφερεις για τον συναθρωπο σου και το συνολο...
Γιατι η καλοσυνη και ομορφια της ψυχης δεν εχει ουτε εθνικοτητα ,ουτε συγκεκριμενη θρησκεια...
Που δεν θα εχει οργισμενα παιδια γιατι δεν θα υπαρχουν χαλασμενα
πολιτικα μυαλα να τα εξοργιζουν...
Που στα ματια του εφηβου θα βλεπεις την ελπιδα και το πεισμα και οχι
την απογοητευση και την αγανακτηση...
Θελω να φτιαξουμε μια καινουργια πολη...
Που θα σεβεται τους ηλικιωμενους της και θα φροντιζει τα ατομα με ειδικες αναγκες
σαν ειναι συγγενικα της προσωπα...
Που θα βρισκει τον ηχο της απο ροκ ορχηστρες που θα δινουν συναυλιες στις πλατειες της ...
Και που θα αφηνει low-bapers να ομορφαινουν
τους γκριζους τοιχους της με χρωματα και graffity...

Που θα γοητευει τον ξενο επισκεπτη με την ιστορια της και θα τον σκλαβωνει με την φιλοξενια της...
Που θα εχει χωρους και σημεια
με περισσοτερο πρασινο και λιγοτερο τσιμεντο ...
Και σε αυτους τους χωρους θα μπορει ενα παιδι να παιξει, να τρεξει ,να αναπνευσει ,
και δεν θα χρειαζεται να το βαζουμε να διασκεδασει κλεισμενο σε τεσσερις τοιχους και αυτο να το
αποκαλουμε παιδοτοπο...

Θελω να φτιαξουμε μια καινουργια πολη ...
Που δεν θα φοβασαι πια ...
Που δεν θα λυπασαι πια ...
Που δεν θα μιζεριαζεις πια ..
Που θα νιωθεις τυχερη...
Που θα νιωθεις ευλογημενη...
Που οι επιθυμιες σου δεν θα εχουν αδιεξοδα..
Θελω να φτιαξουμε μια καινουργια πολη ...
Αλλα εγω δεν ειμαι ικανος να τη φτιαξω παρα μονο να την ονειρευομαι..
Και ισως καποιος να μου πει οτι η πολη των ονειρων μου να ειναι ουτοπικη..
Και μπορει να μην εχει αδικο.
Αλλα εγω με το φτωχο μου μυαλο σκεφτομαι πως αν προσπαθησω λιγο εγω ,λιγο εσυ και αν στο τελος καταφερουμε και το κανουμε υποθεση ολων των ωραιων και ρομαντικων τρελλων που εχουν απομεινει ,ισως αυτο να εχει ως αποτελεσμα να κανουμε αυτην που ζουμε λιγο πιο ομορφη ...
Η τουλαχιστον λιγο πιο υποφερτη..
Και ισως καποια στιγμη ερθουν καποιοι καλυτεροι και πιο αξιοι απο εμας και να γκρεμισουν τα σαπια συστηματα και τα σαθρα θεμελια και να καταφερουν να φτιαξουν αυτη την καινουργια πολη ...
Την πολη των ονειρων μας...

6 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ιανο πάμε;;;;;
Εγώ πάντως θα σε ψηφίσω!!!!!!

kapote-sth-bg είπε...

ας ξεκινήσουμε από ένα μικρό χωριό.
τι λες? εγώ είμαι μέσα

Ianos είπε...

Φουλη...
Αμα εχεις βρει η ξερεις μια πολη σαν αυτη που περιγραφω τα παραταω ολα και ερχομαι...
Αν παλι δεν ξερεις παμε να φτιαξουμε εγω μεσα ειμαι..
Και ευχαριστω για τον ψηφο...
:-))) καλησπερες πολλες..

Ianos είπε...

Kapote sth bg...
Πολη η χωριο εμενα δεν με απασχολει...
Ετσι και αλλιως εμεις δεν ειμαστε της ποσοτητας ειμαστε της ποιοτητας...Αρα...
Μεσα και εγω ...
Πολλες χαμογελαστες καλησπερες...

Zombie@blood είπε...

Μεσα κι εγω..
Ας ξεκινησουμε με ενα χωριο και βλεπουμε που θα καταληξει!!
Το θεμα ειναι να γινει η αρχη..

Ianos είπε...

Aυτο ελειπε να ελειπε ο συγκατοικος απο την προσπαθεια...
Αντε αντε παμε να ψαξουμε για τοποθεσια...