28/11/09

The right of pride...


Στην προηγουμενη αναρτηση εγραψα για το πως ο,τι κανουμε,καλο η κακο,σε καποια στιγμη επιστρεφει σε εμας...
Μαλιστα ειπα οτι τον τελευταιο καιρο αισθανομαι οτι λες και καποιος βαλθηκε να μου το αποδειξει...
Σημαδι νουμερο δυο λοιπον...
Πριν 5 περιπου χρονια βιωσα την απολυτη καταστροφη...
Οταν λεμε απολυτη εννοουμε σε ολους τους τομεις ...
Ολοκληρωτικη ...
Επαγγελματικα και αισθηματικα...
Μεσα σε μια νυχτα απο ιδιοκτητης 2 καταστηματων βρεθηκα απο εναν κακιστο και οχι δικο μου χειρισμο ανεργος και χρεωμενος...
Και αμεσως μετα,σαν καποιος να ηθελε να μου επαληθευσει την θεωρια του ντομινο,ο ανθρωπος που αγαπουσα και ημουν ετοιμος να παντρευτω με κατηγορησε αδικα για μοιχεια..
Αυτη η κατηγορια προηλθε απο ενα ιατρικο λαθος που ανακαλυφθηκε μηνες αργοτερα αλλα εκεινη την εποχη ασχετα το ποσο χτυπιομουν για την αθωοτητα μου κανεις και πιο πολυ η γυναικα που αγαπουσα δεν με πιστευε..
Αποτελεσμα ο χωρισμος...
Ξαφνικα εκει που απο τα 27 μου ημουν ενας αυτοδημιουργητος επιχειρηματιας , με μια ομορφη και υγιη σχεση, βρεθηκα στα 31 μου ανεργος ,κατεστραμμενος και μονος..
Για να πω την αληθεια στην αρχη τρομαξα πολυ...
Δεν ξερω ειλικρινα τι με φοβισε πιο πολυ ...
Απλα αισθανομουν σαν καποιος να με ειχε γυρισει αναποδα και να με ειχε στραγγιξει...
Απο θαρρος ,απο κουραγιο ,απο αισθηματα,απο διαθεση να παλεψω...
Ενα απο τα οξυμωρα της υποθεσης ειναι οτι ενας απο τους βασικους λογους που οι πιο πολλοι με κατηγορουσαν ηταν κατι για το οποιο πριν λιγο καιρο και καλα με θαυμαζαν...
Και αυτο ηταν το οτι δεν εγκαταλειπω τους ανθρωπους που επιλεγω να ειναι μαζι μου ποτε...
Ακομα και αν αυτοι με μια λαθος κινηση με οδηγησαν στον πατο του βαρελιου...
Αυτο λοιπον που μεχρι λιγο πριν ηταν χαρισμα τωρα για τους επικριτες μου εγινε καταστροφικη εμμονη...
Πανω σε αυτο μου το γενικο χαλι εμφανιστηκε το πρωην αφεντικο μου...
Ενας ανθρωπος που με ειχε βοηθησει πολυ οταν ημουν πιτσιρικας μεν αλλα με τετοιο δεσποτικο τροπο δε που ακυρωνε την αξια της βοηθειας του...
Και πανω απο ολα ποτε δεν ειχε δει με καλο ματι την ανεξαρτητοποιηση μου...
Εμφανιστηκε οπως προειπα σε αυτη την παρα πολυ δυσκολη στιγμη και μου εκανε την εξης προταση..
"Σου δινω ενα μαγαζι να το δουλευεις με ποσοστα και αναλαμβανω την ρυθμιση των χρεων σου ασχετα με το ποσοστο σου απο το μαγαζι..."
Κανονικα επρεπε να πανηγυριζα,αλλα ξεροντας οτι καπου θα παραμονευε και η παγιδα ρωτησα αν υπαρχει καποια δικη μου υποχρεωση περα απο την δουλεια που θα επρεπε να κανω ωστε να μπει σε λειτουργια αυτο το ακρως δελεαστικο πακετακι...
Τοτε πηρα την εξης απαντηση ..
"Ξεχνας τον Χρηστο και τον Τακη.."
Ετσι απλα μου προσφερε μια σωτηρια οικονομικα λυση ζητωντας μου να αποποιηθω τους δυο κολλητους και συνεταιρους μου...
Που εκεινη την στιγμη ηταν στα ιδια χαλια με μενα...
Πειτε με ηλιθιο ,πειτε με ρομαντικο,πειτε οπως θελετε αλλα η απαντηση μου ηταν ενα μεγαλοπρεπεστατο οχι...
Ακομα θυμαμαι σαν να ειπωθηκε πριν λιγα λεπτα την ατακα που μου πεταξε θυμωμενος οταν εισεπραξε την αρνηση μου..
"Κρατα λοιπον τους αχρηστους φιλους σου και ετοιμασου για χαμαληλικι και πεινα..Η προσφορα ληγει μολις περασω την πορτα"
"Ευχαριστω και αντιο" ηταν η δικη μου απαντηση...
Απ εκεινη την στιγμη ξεκινησε μια πολυ δυσκολη και επιπονη διαδικασια και για να πω και την αληθεια σχεδον το ειχα πιστεψει οτι δεν θα μπορουσα ποτε να ξανακανω κατι δικο μου.
Φυσικα και δεν πεινασα ,δουλεψα και προσπαθησα να ανταπεξελθω με αξιοπρεπεια στην νεα κατασταση...
Και πανω που ειχα συνηθησει και σχεδον αποδεχθει το γεγονος οτι θα εμενα για παντα υπαλληλος, απροσμενα ηρθαν ετσι οι συγκυριες ωστε νεοι ανθρωποι που μπηκαν στην ζωη μου με πιστεψαν και θελησαν να επενδυσουν επανω μου...
Και αυτο σαν γεγονος ειναι ακομα πιο τιμητικο..
Γιατι φανερωνει οτι περαν του οποιου ειδους συμπαθειας η αγαπης προς το προσωπο σου ,υπαρχει μια εκτιμηση για τον ακεραιο του χαρακτηρα σου και μια μεγαλη πιστη στις ικανοτητες σου..
Και αυτο ειναι ανεκτιμητο...
Πριν λιγες μερες συζητωντας με τον ανθρωπο που θα ειμαστε μαζι σε αυτο το νεο ξεκινημα, μου ειπε κατι που μου εδραιωσε την ατακα που συζηταμε τις τελευταιες μερες..
Αυτο το "ολα τελικα ξαναγυρναν σε εμας "
"Ενας απο τους κυριοτερους λογους που επενδυσα επανω σου ειναι γιατι εχω δει ολα αυτα τα χρονια που σε ξερω το ποσο πιστος εισαι στους ανθρωπους σου στα δυσκολα"
Σημερα το πρωι εχοντας υπογραψει τα συμβολαια και κρατωντας στα χερια μου τα κλειδια της καινουργιας μου επιχειρησης νιωθω υπερηφανος...
Δεν νιωθω ουτε χαρα, ουτε συγκινηση ...
Νιωθω μονο υπερηφανος...
Υπερηφανος γιατι αναγεννηθηκα χωρις να κανω καμμια εκπτωση στις αρχες μου,στην ηθικη μου και στον χαρακτηρα μου.
Και θελω να πιστευω οτι το δικαιωμα να αισθανομαι ετσι το εχω κερδισει...

14 σχόλια:

Ανέμη είπε...

Πραγματικά είναι αξιοθαύμαστη η στάση σου..και πρέπει να είσαι υπερήφανος!!Αυτό μόνο..μόλις απέδειξες οτι μπορεί να βγει σε καλό το να μην απαρνιέσαι και να μην κάνεις εκπτώσεις όσον αφορά τις αρχές και την ηθική σου..Δίνεις σε όλους σπουδαία μαθήματα.. :)

Καληνύχτα σου

ria είπε...

προς τιμήν σου είναι η πίστη σου στους ανθρώπους, αλλά τους έχεις τσεκάρει; μηπως είναι ικανοί να κάνουν τα ίδια λάθη ξανά και να σε φέρουν πάλι στην ίδια θέσή;;;;



καλή αρχή στην καινούργια δουλειά, πολλές επιτυχίες και με μια καινούργια αγάπη!

Roadartist είπε...

Και έτσι πρέπει να αισθάνεσαι! Σε καιρούς χαλεπούς από πολλές απόψεις, μας κάνει καλό να διαβάζουμε αισιόδοξες σκέψεις αλλά και εμπειρίες!
πάντα τέτοια!!!!! ΑΠό την ψυχή μου στο εύχομαι!
Και εύχομαι πάντα να πηγαινουν έτσι..

ΦΟΥΛΗ είπε...

Όλα να σου πάνε καλά στην καινούργια δουλεία, αλλά κράτα και μια επιφύλαξη 1 στα εκατό για τις επηλογες των φίλων σου !!Οχι ότι είναι εσκεμμένα, αλλά από άγνοια ίσως;;
Να προσέχεις...φιλιά...

Ianos είπε...

Ανεμη...
Ευχαριστω για τα καλα λογια...
Ετσι ειναι μερικες φορες η ακεραιοτητα ανταμοιβεται...
Καλο απογευμα!!! :-))

Ianos είπε...

Ria...
Αν ειναι δοκισμενοι λεει...
Oι ανθρωποι αυτοι ειναι 3ο χρονια διπλα μου...
Ηταν μια πολυ κακη στιγμη του ενος που απλα ειχε πιο ασχημες επιπτωσεις απο οτι περιμενε...
Ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες!!!
Kαλο απογευμα!!!

Ianos είπε...

Roadartist...
Σε ευχαριστω μεσα απο την ψυχη μου για τις ευχες σου...
Τι κανει ο ανθρωπος σου που ηταν στην εντατικη?Διεφυγε τον κινδυνο?
Ελπιζω πως ναι...
Καλο βραδυ...

Ianos είπε...

φουλη...
Φιλους εχω αυτους τους 2 εδω και 30 χρονια και εχουμε περασει τα πανδεινα μαζι ...
Αν σε καποιους επρεπε να εμπιστευθω την ζαωη μου σε αυτους θα την εμπιστευομουν...Οποτε ...
Πολλα φιλιαααα!!!

zoyzoy είπε...

Και απο μένα τις καλύτερες ευχές για το νέο ξεκίνημα της δουλειάς σου.
Τα μαθήματα της ζωής μας σκληραίνουν σας χαρακτήρες και μας χαρίζουν γνώση για τις μετέπειτα δυσκολίες και έχεις πάρει αρκετή δόση.
Μη φοβάσαι προχώρα μπροστά και καλή επιτυχία σ'ολους τους τομείς της ζωής σου.

Καλή σου εβδομάδα!

Ianos είπε...

zoyzoy...
Eυχαριστω για τις ευχες ...
Η ζωη ειναι το πιο μεγαλο σχολειο και δεν αποφοιτουμε ποτε απλα παμε σε μεγαλυτερες ταξεις...
Καλημερα ...Φιλια!!!

Roadartist είπε...

Ακόμα στην εντατική είναι.. Από τη προηγούμενη εβδομάδα.. Το θετικό είναι πως από σήμερα ανασαίνει χωρίς τεχνική υποστήριξη. Οπότε είναι ένα θετικό βήμα αυτό. Εύχομαι να πηγαίνουν καθημερινά και καλύτερα. Σε ευχαριστώ.

Αργυρώ είπε...

Καλή αρχή!!!
Να είσαι πάντα έτσι!!!

Ianos είπε...

Roadartist ...
Ολα θα πανε καλα...Θα το δεις και θα με θυμηθεις!!!
Kαλο κουραγιο!

Ianos είπε...

Αργυρω...
Που εισαι καλε εσυ?ελπιζω και ευχομαι να εισαι καλα!!!
Σε ευχαριστω πολυ για την ευχη!!!
;-)