6/8/10

Μελαγχολικό νανούρισμα....




Κοιμήσου νεράιδα μου...
Κλείσε τα όμορφα μεγάλα μάτια σου και άσε αυτή την μουσική να σε νανουρίζει καθώς θα ξεθωριάζει σιγά σιγά μέσα στα δρομάκια του μυαλού σου...
Όπως ξεθωριάζουν και τα τριαντάφυλλα που τόσο αγαπάς από το κρύο του χειμώνα...
Στην ατμόσφαιρα είναι διάχυτο ένα άρωμα που έχει μια παράξενη μυρωδιά απόψε ...
Σαν κάποιος να έχει ανακατέψει αίμα και γιασεμί ...
Φταίω εγώ που αιμορραγώ...
Φταις εσύ που ευωδιάζεις...
Αυτή την νύχτα αγνοώ τις σκιές που μου ουρλιάζουν να φύγω μακριά σου...
Το μόνο που θέλω είναι να σε βάλω να κοιμηθείς...
Και τίποτα δεν μπορεί να με εμποδίσει...
Ένα νεκρό τσέλο και αυτό το σάπιο πιάνο αρμονικά συνεργάζονται στη σιωπή και καλύπτουν με την μελωδία τους τα ουρλιαχτά ...
Και αυτά σε λίγο νικημένα σιωπούν...
Τώρα στον αέρα κυριαρχεί η θλιμμένη μελωδία και ο ήχος απο το φτερούγισμα ενός αγγέλου που κατέβηκε κοντά μας...
Στο είχα πει μια νύχτα που έκλαιγες , θυμάσαι;
Ότι οι άγγελοι λατρεύουν τα μελαγχολικά νανουρίσματα...

Κοιμησου νεράιδα μου...
Πήγαινε στην πόλη του ονείρου σου και περίμενε...
Και εγώ θα στείλω ένα φιλί μου εκεί για να σε συναντήσει...
Κράτα το από το χέρι και αυτό θα σε οδηγήσει σε ένα ακόμα πιο όμορφο μέρος...
Στο μέρος που κατοικούν οι γενναιόδωρες καρδιές...
Σε ένα μέρος που οι άγγελοι σου δίνουν τα φτερά τους και υπομονετικά σε μαθαίνουν πως να πετάς...
Σε ένα μέρος που η φωτιά δεν αναζωπυρώνεται με ξύλα και αέρα άλλα μόνο από τρυφερά φιλιά...
Σε αυτό το μέρος που η αγάπη δεν είναι άπλα μια λέξη μέσα σε ένα σκονισμένο λεξικό...
Μα το ταξίδι μας μπορεί να είναι μεγάλο και ακόμα και μέσα στο όνειρο σου να νυχτώσει...
Και τι με αυτό...
Εγώ θα βγάλω την ψυχή μου, θα την τυλιξω με ασήμι και θα την κάνω μαξιλάρι...
Τα αστέρια θα χαμηλώσουν το φως τους ...
Και δυο σύννεφα θα ενωθούν για να σου φτιάξουν σκέπασμα...
Και όταν θα κλείσεις τα μάτια σου, θα έρθει πάλι η μελωδία για να να σε βοηθήσει να κοιμηθείς...
Και καθώς θα αφήνεσαι στην αγκαλιά του Μορφέα,εγώ θα σκύψω και θα σου ψιθυρίσω...
"Πάντα θα είμαι εδώ όποτε με ζητάς,πάντα,ακόμα και στα όνειρα σου..."
Και εσύ τότε θα ανασηκωθείς μισοκοιμισμένη, θα με φιλήσεις απαλά και θα ρωτήσεις...
"Ποιητή μου γιατί η μουσική μας είναι πάντα θλιμμένη;"
Και εγώ τότε θα χαμογελάσω και θα σου το ξαναεξηγήσω...
"Γιατί θέλω τον φύλακα - άγγελο σου να είναι πάντα κοντά σου την ώρα που ο ύπνος σε ταξιδεύει...
Και ξέρω ότι οι άγγελοι λατρεύουν τα μελαγχολικά νανουρίσματα..."

14 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Μια γλυκιά, παρήγορη φωνή και μια αγκαλιά .....αυτά χρειάζομαι απόψε....

Σ ευχαριστώ έστω για το ένα !

Βιβη είπε...

Γλυκό,όμορφο,μελαγχολικό σαν τα νανουρίσματα που αρέσουν στους αγγέλους... Καλημέρα Ιανέ μου!

Unknown είπε...

Αχ τόσο όμορφο!
Πολύ γλυκό Ιανέ μου! Μου φαίνεται θα ξαναμπώ να το διαβάσω και το βράδυ πριν πέσω για ύπνο! Σίγουρα θα κάνω όνειρα γλυκά!

Καλό σου απόγευμα!
Τα φιλιά μου!
;-)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Όμορφο!!
καλησπέρα Ιανε...

zoyzoy είπε...

Εγώ πάντως με τέτοια όμορφα λόγια δεν θα'θελα να κοιμηθώ να σε φυλακίσω στην αγκαλιά μου θά'θελα να μου μιλάς ασταμάτητα!!

Καλό ΠΣΚ με θαλασσινά !!

Dreameraki είπε...

Χμμ..δεν γνώριζα τις προτιμήσεις των αγγέλων.Νόμιζα πως ακολουθούν πάντα και παντού!!
Εντέλει τη κοίμησες τη νεράιδα καλέ;;

Ianos είπε...

Σταλαγματιά...
δεν ξέρω τι είναι αυτό που σε έκανε να χρειάζεσαι μια παρήγορη φωνή και μια αγκαλιά άλλα ειλικρινά χαίρομαι πολύ που κατάφερα να σου δώσω έστω το ένα από αυτά που ήθελες...
και ελπίζω σήμερα να είναι όλα καλύτερα...
Ο,τι θελήσεις απλά μίλα...
Φιλιά.

Ianos είπε...

Βιβη...
Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε...
Όλη η ανάρτηση απο την φράση "οι άγγελοι λατρεύουν τα μελαγχολικά νανουρίσματα.." βγήκε...
Καλό βράδυ!!!

Ianos είπε...

Νατάσσα μου...
Είσαι εδώ? Να αρχίσω να διαβάζω? ;)
Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε το νανούρισμα μου...
παρόλο που είναι μελαγχολικό...
Εσύ έγραψες για τον χορό του πάθους και εγω για μελαγχολικά νανουρίσματα...Πιάσαμε τις δυο άκρες συνοδοιπόρε μου! ;) Πολλά φιλιά και όνειρα γλυκά... :)

Ianos είπε...

ΦΟΥΛΗ...
Ευχαριστώ γλυκιά μου...
Ακόμα να φτιάξει η διάθεση;
Θα αρχίσω να φωνάζω μου φαίνεται!!!

Ianos είπε...

zoyzoy...
Τι να πω...
Ευχαριστώ για τα τόσο όμορφα σου λόγια...Με κανουν να ντρέπομαι και να κοκκινίζω...
Πολλα φιλιααα!!!

Ianos είπε...

dreameraki μου...
Οι δικοί μου άγγελοι φαίνεται δεν είναι από τους συνηθισμένους ,είναι παράξενοι σαν έμενα...
Και μπααα δεν κοιμήθηκε η νεράιδα...
Δεν θα της άρεσε το νανούρισμα φαίνεται...
καληνύχτα φιλιά...

Dreameraki είπε...

Mήπως να το γύριζες σε κανένα ροκ νανούρισμα;;Τύπου σφεντόνα του Παπακωνσταντίνου;;Χαχαχα!Φιλάκιαααα
Τα κινήτρα μετράνε μωρέ!

Ianos είπε...

Dreameraki μου...
Λες να φταίει το είδος του νανουρίσματος?
Αφού το λες θα δοκιμάσω και το ροκ νανούρισμα που μου πάει κιόλας, μήπως και εχω το ποθητό αποτέλεσμα!!!
Άντε να δούμε!!! Φιλιά πολλά μικρο μου!!! ;) :)