24/8/08

Θελω να σου γραψω ενα γραμμα...
Θα ειναι παραξενο αυτο το γραμμα, γιατι θα εχει μεσα την καρδια μου...
Μονο....
Όχι τη σκέψη μου... πολυ περισσοτερο οχι το σωμα μου...
Θα εχει την καρδια μου, που θα παλλεται στην τσεπη σου κι εσυ θ' αναρριγας, καθως θα σου θυμιζει πρωινα Κυριακης στο ιδιο κρεββατι. Τοτε που εβαζα το αυτι μου στο στηθος σου, μηπως και αφουγκραστω κατι απο αυτο που πραγματικα ενιωθες, μηπως και νιωσω λιγη λαχταρα... Λαχταρα σαν κι αυτη που ενιωθα εγω για σενα....
Μηπως βρω μια ακρη στο λαβυρινθο σου... ανακαλυψω τα μυστικα σου... Μυστικα που θα σε εκαναν χαρουμενη κι ευτυχισμενη...
Μα προσεξε.. προσεξε καλα...
Εγω για σενα ειμαι πια ενα γραμμα!
Μη με κρατησεις στο συρταρι του μυαλου σου και με ξεχασεις, οπως ξεχνουν οι ανθρωποι οτι τους ευεργετησε...
Σαλιωσε με και στειλε με πιο κατω...
Καπου αλλου...
Σε καποια αλλη....
Σε καποια που οι χτυποι μου θα της δινουν τον ρυθμο για μια νεα αρχη...
Για μια, ισως, καλυτερη αρχη....

Δικος σου........... (για ποσο ακομα)
2-5-9-13-15-26

Δεν υπάρχουν σχόλια: