22/8/08

Ο καθένας από εμάς παίζει ένα ρόλο στη ζωή του! Κάποιος έχει καθορίσει αυτό το ρολο στην ταινία που λέγεται "ΖΩΗ"...
Είναι ο Θεός?
Είναι "κάποιος" που την είδε Θεός? Είναι ο ίδιος του ο εαυτός και οι αδυναμίες του?
Είναι, όπως πίστευαν οι αρχαίοι, η Μοίρα?? Αυτη η διπρόσωπη Μοίρα...
Κανείς δε ξέρει να απαντήσει με σιγουριά.
Ο δικός μου ποιος είναι? Κι αν τον έχει καθορίσει κάποια "ανώτερη" δύναμη, είναι δυνατόν η ανθρώπινη φύση μου να μπορέσει να τον αλλάξει? Εστω να τον διαμορφώσει και να τον "παραλλάξει" λίγο?? Λίγο πιο στα μέτρα μου, ας πουμε...
Μάλλον είναι δύσκολο, ως κι απιθανο πιστευω... Ισως και να με βολεύει κατι τέτοιο, ποιος ξέρει??
Κουράστηκα να μένω καρφωμένος στα ίδια
το λαθος, που γεννήθηκα, πληρώνω ακριβά
μονάχα του καιρου τα καθως πρεπει σκουπιδια
μου στελνουν την αγάπη τους ξανα....
Οπου κι αν κοιταξεις γυρω σου βλεπεις τα ιδια πραγματα... Ανθρωποι βιαστικοι, (γιατι βιαζονται τοσο ολοι? που πανε?), αγνωστοι μεταξυ τους, σιωπηλοι οι περισσοτεροι, υπερλαληστατοι οι υπολοιποι. Κι ολοι με μασκες...
Φοβισμενοι, δυσκολα σου αποκαλυπτουν το προσωπο τους, "μεταμφιεσμενοι" σε κατι διαφορετικο απο αυτο που ειναι. Λες και κρυβονται απο ολους και ολα!
Ενας κοσμος αλλοπροσαλος, που κινειται με μεγαλη ταχυτητα και μαθηματικη ακριβεια, θα ελεγα, προς την καταστροφη...
Ενας κοσμος που συχνα με φοβιζει, γι' αυτο και συχνα τον αποφευγω...
Φοβος.... Το επικρατεστερο συναισθημα. Ξεπερασε την ελπιδα, την αγαπη, και ολα τα υπολοιπα. Ενας μεγαλος φοβος για το αυριο που ξημερωνει...
Δεν εχω αλλη υπομονη, δεν εχω που να ταξιδεψω
μου περισσευει μια ζωη.. δεν εχω που να την ξοδεψω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: